ІНТЕНСИФІКАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «СІМЕЙНА ПЕДАГОГІКА»

Автор(и)

  • Валентина Кривда Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-6649-8177

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(5).2021.235985

Анотація

У статті розглядається проблема інтенсифікації пізнавальної діяльності здобувачів вищої освіти під час вивчення дисципліни «Сімейна педагогіка». Розроблено та обґрунтовано форми й методи інтенсифікації пізнавальної діяльності здобувачів вищої освіти. З’ясовано, що результатами роботи є перевірка практикою ефективності простих і загальнодоступних засобів сімейного виховання, які сприяють інтенсифікації пізнавальної діяльності, яка формується як здатність активізувати вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати, оцінювати, творчо й ефективно застосовувати засоби зміцнення сім’ї.

Ключові слова: пізнавальна діяльність, освітній процес, інтенсифікація пізнавальної діяльності, сім’я, сімейна педагогіка, генограма, еко-карта, вища освіта.

Біографія автора

Валентина Кривда, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Викладач кафедри дошкільної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-08-09

Як цитувати

Кривда, В. (2021). ІНТЕНСИФІКАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «СІМЕЙНА ПЕДАГОГІКА». Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(5), 176–184. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(5).2021.235985

Номер

Розділ

Статті