ІНТЕНСИФІКАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «СІМЕЙНА ПЕДАГОГІКА»
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(5).2021.235985Анотація
У статті розглядається проблема інтенсифікації пізнавальної діяльності здобувачів вищої освіти під час вивчення дисципліни «Сімейна педагогіка». Розроблено та обґрунтовано форми й методи інтенсифікації пізнавальної діяльності здобувачів вищої освіти. З’ясовано, що результатами роботи є перевірка практикою ефективності простих і загальнодоступних засобів сімейного виховання, які сприяють інтенсифікації пізнавальної діяльності, яка формується як здатність активізувати вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати, оцінювати, творчо й ефективно застосовувати засоби зміцнення сім’ї.
Ключові слова: пізнавальна діяльність, освітній процес, інтенсифікація пізнавальної діяльності, сім’я, сімейна педагогіка, генограма, еко-карта, вища освіта.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-08-09
Як цитувати
Кривда, В. (2021). ІНТЕНСИФІКАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «СІМЕЙНА ПЕДАГОГІКА». Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(5), 176–184. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(5).2021.235985
Номер
Розділ
Статті