ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ ОНОВЛЕНИХ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(5).2021.235986

Анотація

У статті розкрито зміст вибіркових освітніх компонентів, запропонованих студентам факультету початкової освіти, під час вивчення яких відбувається формування інформаційної компетентності у майбутніх учителів початкової школи. Описуються позитивні зміни, що прогнозуються у професійних знаннях, уміннях та навичках майбутніх учителів початкової школи щодо медіаосвіти, медіакультури, мережевих технологій. Розкрито основний зміст законодавчих документів про інформацію, поняття інформаційної безпеки, інформаційної війни, інформаційної боротьби тощо. У статті проводиться дослідження рівня сформованості інформаційної компетентності студентів 2 та 4 курсів спеціальності 013 «Початкова освіта». Охарактеризовано рівні формування інформаційної компетентності у майбутніх учителів початкової школи: початковий, середній, високий.

Ключові слова: професійна підготовка, початкова школа, майбутні вчителі початкової школи, молодші школярі, інформаційна безпека, інформаційна компетентність, мережеві технології, інформаційні загрози.

Біографія автора

Олена Ящук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії початкового навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-27

Номер

Розділ

Статті