ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ ОНОВЛЕНИХ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(5).2021.235986Анотація
У статті розкрито зміст вибіркових освітніх компонентів, запропонованих студентам факультету початкової освіти, під час вивчення яких відбувається формування інформаційної компетентності у майбутніх учителів початкової школи. Описуються позитивні зміни, що прогнозуються у професійних знаннях, уміннях та навичках майбутніх учителів початкової школи щодо медіаосвіти, медіакультури, мережевих технологій. Розкрито основний зміст законодавчих документів про інформацію, поняття інформаційної безпеки, інформаційної війни, інформаційної боротьби тощо. У статті проводиться дослідження рівня сформованості інформаційної компетентності студентів 2 та 4 курсів спеціальності 013 «Початкова освіта». Охарактеризовано рівні формування інформаційної компетентності у майбутніх учителів початкової школи: початковий, середній, високий.
Ключові слова: професійна підготовка, початкова школа, майбутні вчителі початкової школи, молодші школярі, інформаційна безпека, інформаційна компетентність, мережеві технології, інформаційні загрози.