ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ ОНОВЛЕНИХ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ

Автор(и)

  • Олена Ящук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-3757-6025

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(5).2021.235986

Анотація

У статті розкрито зміст вибіркових освітніх компонентів, запропонованих студентам факультету початкової освіти, під час вивчення яких відбувається формування інформаційної компетентності у майбутніх учителів початкової школи. Описуються позитивні зміни, що прогнозуються у професійних знаннях, уміннях та навичках майбутніх учителів початкової школи щодо медіаосвіти, медіакультури, мережевих технологій. Розкрито основний зміст законодавчих документів про інформацію, поняття інформаційної безпеки, інформаційної війни, інформаційної боротьби тощо. У статті проводиться дослідження рівня сформованості інформаційної компетентності студентів 2 та 4 курсів спеціальності 013 «Початкова освіта». Охарактеризовано рівні формування інформаційної компетентності у майбутніх учителів початкової школи: початковий, середній, високий.

Біографія автора

Олена Ящук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії початкового навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-27

Як цитувати

Ящук, О. (2021). ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ ОНОВЛЕНИХ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(5), 185–192. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(5).2021.235986

Номер

Розділ

Статті