ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИХОВАННЯ САМОСТІЙНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ІГРОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Ольга Шаповалова Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка., Україна https://orcid.org/0000-0002-8888-591X
  • Світлана Парфілова Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка., Україна https://orcid.org/0000-0002-9582-4306
  • Наталія Павлущенко Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка., Україна https://orcid.org/0000-0002-7010-816X

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(8).2022.268043

Анотація

У статті обґрунтовано актуальні проблеми виховання самостійності дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності. Встановлено, що виховання дітей дошкільного віку полягає в самоконтролі за своєю діяльністю, недоліками та вадами. За цим коротким визначенням стоїть величезна кількість умінь і навичок: організаційних, загально-мовленнєвих, пізнавальних, контрольно-оцінних. Доведено, щоб працювати самостійно, дитина старшого дошкільного віку повинна вміти: організовувати свою роботу, здійснювати її раціонально, перевіряти якість зробленого. Проаналізовано провідне значення ігрової діяльності у структурі пізнавальних завдань, увага до широкого використання ігрового середовища дають змогу дітям проявляти усі форми соціальної та пізнавальної активності.

Ключові слова: самостійність; виховання; діти старшого дошкільного віку; ігрова діяльність; пізнавальна самостійність; комунікативні уміння і навички; саморозвиток; самоствердження; засвоєння гуманістичних цінностей; розвиток творчих здібностей і уяви.

Біографії авторів

Ольга Шаповалова, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної і початкової освіти.

Світлана Парфілова, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної і початкової освіти.

Наталія Павлущенко, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної і початкової освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-10-27

Як цитувати

Шаповалова, О., Парфілова, С., & Павлущенко, Н. (2022). ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИХОВАННЯ САМОСТІЙНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ІГРОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(8), 6–12. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(8).2022.268043

Номер

Розділ

Статті