ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИХОВАННЯ САМОСТІЙНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ІГРОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(8).2022.268043Анотація
У статті обґрунтовано актуальні проблеми виховання самостійності дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності. Встановлено, що виховання дітей дошкільного віку полягає в самоконтролі за своєю діяльністю, недоліками та вадами. За цим коротким визначенням стоїть величезна кількість умінь і навичок: організаційних, загально-мовленнєвих, пізнавальних, контрольно-оцінних. Доведено, щоб працювати самостійно, дитина старшого дошкільного віку повинна вміти: організовувати свою роботу, здійснювати її раціонально, перевіряти якість зробленого. Проаналізовано провідне значення ігрової діяльності у структурі пізнавальних завдань, увага до широкого використання ігрового середовища дають змогу дітям проявляти усі форми соціальної та пізнавальної активності.
Ключові слова: самостійність; виховання; діти старшого дошкільного віку; ігрова діяльність; пізнавальна самостійність; комунікативні уміння і навички; саморозвиток; самоствердження; засвоєння гуманістичних цінностей; розвиток творчих здібностей і уяви.