ВПЛИВ ІНТЕРАКТИВНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ «СВІТОВЕ КАФЕ» НА ФОРМУВАННЯ ТИПІВ МИСЛЕННЯ, РІВНІВ КРЕАТИВНОСТІ ТА НА РІВЕНЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З БІОЛОГІЇ У 8 КЛАСІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(8).2022.268045

Анотація

У статті досліджено ефективність впливу впровадження інноваційно-інтерактивної технології «Світове кафе» на формування типів мислення, рівнів креативності та на рівень навчальних досягнень учнів з біології у восьмому класі. Актуальність відповідної теми в тому, що з підвищенням вимог до рівня професіоналізму сучасного вчителя біології, його компетентностей, ґрунтовно змінюється методика організації та впровадження новітніх якісних технологій навчання та викладання, які будуть сприяти підтримці конкурентоспроможності як самого учителя так і учня. В умовах сучасних змін в освіті рівень навчальних досягнень учнів значною мірою залежить від типів мислення і рівня креативності, а фундаментальною основою є інтерактивна взаємодії між учителем та учнем.

Ключові слова: тип мислення, рівень креативності; рівень навчальних досягнень; інноваційні технології; інтерактивні методи; технологія «Світове кафе»; інтерактивне навчання.

Біографії авторів

Сергій Скрипник, Хмельницький національний університет.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри екології та біологічної освіти.

Віктор Рибак, Хмельницький національний університет.

Kандидат сільськогосподарських наук, доцент кафедри екології та біологічної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-10-27

Як цитувати

Скрипник, С., & Рибак, В. (2022). ВПЛИВ ІНТЕРАКТИВНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ «СВІТОВЕ КАФЕ» НА ФОРМУВАННЯ ТИПІВ МИСЛЕННЯ, РІВНІВ КРЕАТИВНОСТІ ТА НА РІВЕНЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З БІОЛОГІЇ У 8 КЛАСІ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(8), 13–20. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(8).2022.268045

Номер

Розділ

Статті