ВПЛИВ ІНТЕРАКТИВНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ «СВІТОВЕ КАФЕ» НА ФОРМУВАННЯ ТИПІВ МИСЛЕННЯ, РІВНІВ КРЕАТИВНОСТІ ТА НА РІВЕНЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З БІОЛОГІЇ У 8 КЛАСІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(8).2022.268045Анотація
У статті досліджено ефективність впливу впровадження інноваційно-інтерактивної технології «Світове кафе» на формування типів мислення, рівнів креативності та на рівень навчальних досягнень учнів з біології у восьмому класі. Актуальність відповідної теми в тому, що з підвищенням вимог до рівня професіоналізму сучасного вчителя біології, його компетентностей, ґрунтовно змінюється методика організації та впровадження новітніх якісних технологій навчання та викладання, які будуть сприяти підтримці конкурентоспроможності як самого учителя так і учня. В умовах сучасних змін в освіті рівень навчальних досягнень учнів значною мірою залежить від типів мислення і рівня креативності, а фундаментальною основою є інтерактивна взаємодії між учителем та учнем.
Ключові слова: тип мислення, рівень креативності; рівень навчальних досягнень; інноваційні технології; інтерактивні методи; технологія «Світове кафе»; інтерактивне навчання.