РОЛЬОВА ГРА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО СІМ’Ю У ПІДЛІТКІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ

Автор(и)

  • Тетяна Валько Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка., Україна https://orcid.org/0000-0002-2173-3428

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(8).2022.268046

Анотація

У статті обґрунтовано актуальність необхідності удосконалення існуючого методичного забезпечення з формування уявлень про сім’ю у підлітків з інтелектуальними порушеннями. Визначено, що оптимальність цього напряму виховної роботи досягається через комплексне й системне застосування теоретичних та практичних методів та засобів педагогічної роботи, які можуть частково пов’язуватися і взаємодоповнюватися під час організації рольових ігор. У статті наведено основні особливості та переваги організації рольових ігор з метою підготовки підлітків з інтелектуальними порушеннями до самостійного сімейного життя. Проаналізовано та узагальнено підходи науковців до визначення поняття «рольова гра». Описано методику планування та проведення системи рольових ігор в рамках організації виховного процесу у спеціальному закладу освіти.

Ключові слова: підлітки; інтелектуальне порушення; уявлення про сім’ю; підготовка до самостійного сімейного життя; рольова гра; спеціальний заклад освіти; педагоги.

Біографія автора

Тетяна Валько, Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка.

Aсистент кафедри спеціальної та інклюзивної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-10-27

Як цитувати

Валько, Т. (2022). РОЛЬОВА ГРА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО СІМ’Ю У ПІДЛІТКІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(8), 21–27. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(8).2022.268046

Номер

Розділ

Статті