РОЛЬОВА ГРА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО СІМ’Ю У ПІДЛІТКІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(8).2022.268046Анотація
У статті обґрунтовано актуальність необхідності удосконалення існуючого методичного забезпечення з формування уявлень про сім’ю у підлітків з інтелектуальними порушеннями. Визначено, що оптимальність цього напряму виховної роботи досягається через комплексне й системне застосування теоретичних та практичних методів та засобів педагогічної роботи, які можуть частково пов’язуватися і взаємодоповнюватися під час організації рольових ігор. У статті наведено основні особливості та переваги організації рольових ігор з метою підготовки підлітків з інтелектуальними порушеннями до самостійного сімейного життя. Проаналізовано та узагальнено підходи науковців до визначення поняття «рольова гра». Описано методику планування та проведення системи рольових ігор в рамках організації виховного процесу у спеціальному закладу освіти.
Ключові слова: підлітки; інтелектуальне порушення; уявлення про сім’ю; підготовка до самостійного сімейного життя; рольова гра; спеціальний заклад освіти; педагоги.