САМООЦІНКА ВЛАСНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК УМОВА ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КОРЕКЦІЙНИХ ПЕДАГОГІВ

Автор(и)

  • Світлана Михальська Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка., Україна https://orcid.org/0000-0001-7435-8791
  • Світлана Миронова Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка., Україна https://orcid.org/0000-0002-9418-9128

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(8).2022.268047

Анотація

У теорії спеціальної педагогіки доведено, що саморозвиток корекційного педагога, вміння оцінювати свою діяльність, удосконалювати професійну компетентність є вагомою умовою якості освіти та корекційно-розвиткової роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. У статті висвітлюються результати дослідження самооцінки якості професійної діяльності у педагогів закладів спеціальної освіти, їх ставлення до фахового розвитку. Результати свідчать, що в різних регіонах України корекційні педагоги однаково серйозно ставляться до фахової компетентності та необхідності її удосконалення.

Ключові слова: професійна компетентність; якість педагогічної діяльності; самооцінка; корекційні педагоги; спеціальна освіта; підвищення кваліфікації; навчання дітей з особливими освітніми потребами; саморозвиток.

Біографії авторів

Світлана Михальська, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка.

Доктор психологічних наук, доцент, завідувач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти.

Світлана Миронова, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка.

Доктор педагогічних наук, професор, проректор з наукової роботи.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-10-27

Як цитувати

Михальська, С., & Миронова, С. (2022). САМООЦІНКА ВЛАСНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК УМОВА ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КОРЕКЦІЙНИХ ПЕДАГОГІВ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(8), 28–34. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(8).2022.268047

Номер

Розділ

Статті