САМООЦІНКА ВЛАСНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК УМОВА ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КОРЕКЦІЙНИХ ПЕДАГОГІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(8).2022.268047Анотація
У теорії спеціальної педагогіки доведено, що саморозвиток корекційного педагога, вміння оцінювати свою діяльність, удосконалювати професійну компетентність є вагомою умовою якості освіти та корекційно-розвиткової роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. У статті висвітлюються результати дослідження самооцінки якості професійної діяльності у педагогів закладів спеціальної освіти, їх ставлення до фахового розвитку. Результати свідчать, що в різних регіонах України корекційні педагоги однаково серйозно ставляться до фахової компетентності та необхідності її удосконалення.
Ключові слова: професійна компетентність; якість педагогічної діяльності; самооцінка; корекційні педагоги; спеціальна освіта; підвищення кваліфікації; навчання дітей з особливими освітніми потребами; саморозвиток.