ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Автор(и)

  • Альона Плугіна Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка., Україна https://orcid.org/0000-0001-6463-4553

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(8).2022.268048

Анотація

У статті обґрунтовано актуальність розвитку критичного мислення в учнів початкових класів. передбачає Обґрунтовано впровадження інноваційних методів і прийомів на уроках у початковій школі, що дають можливість розвивати позитивну мотивацію учнів до потреби оволодіння новими знаннями, уміннями аналізувати, інтерпретувати та систематизувати інформацію і використовувати її в життєвих ситуаціях чи майбутній професійній діяльності. Доведено, що використання технології розвитку критичного мислення на уроках в початковій школі набуває все більшої актуальності. Обґрунтовано, що сучасна школа має готувати учнів до майбутнього життя через формування у школярів умінь критично мислити, добирати й аналізувати потрібну інформацію, самостійно використовувати знання для вирішення навчальних і життєвих ситуацій.

Ключові слова: критичне мислення; молодші школярі; технологія розвитку критичного мислення; творче мислення; триетапна структура уроку; фаза евокації; усвідомлення та осмислення знань; фаза рефлексії.

Біографія автора

Альона Плугіна, Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка.

Доктор філософії, старший викладач кафедри педагогіки і психології початкової освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-10-27

Як цитувати

Плугіна, А. (2022). ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(8), 35–41. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(8).2022.268048

Номер

Розділ

Статті