ГУМАНІЗАЦІЯ УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ОСВІТИ В УМОВАХ МОДЕРНІЗАЦІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОСВІТИ УКРАЇНИ З ПОЗИЦІЙ ЛЮДИНОЦЕНТРИСТСЬКОГО ПІДХОДУ

Автор(и)

  • Лариса Ткачук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-3337-2540
  • Мирослава Ткачук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-6456-6730

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(8).2022.268051

Анотація

У статті на основі аналізу наукової літератури вияснено сутність гуманізації управління закладом освіти в умовах модернізації національної системи освіти України та розкрито її зміст з позицій людиноцентристського підходу. З’ясовано, що людиноцентристський підхід є важливим компонентом особистісного підходу в управлінні педагогічним колективом. Доведено, що взаємодоповнюючи один одного, принцип гуманізації управління та людиноцентристський підхід до управління спрямовані на забезпечення реалізації цілей освітньої організації та цілей конкретного працівника, його самореалізацію, самоствердження тощо.

Ключові слова: гуманізація; соціально-трудові відносини; людиноцентристський підхід; модернізація; національна система освіти; гуманні методи управління; гуманні взаємини; загальнолюдські норми моралі; заклад освіти; управлінський процес.

Біографії авторів

Лариса Ткачук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та освітнього менеджменту.

Мирослава Ткачук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та освітнього менеджменту.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-10-27

Як цитувати

Ткачук, Л., & Ткачук, М. (2022). ГУМАНІЗАЦІЯ УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ОСВІТИ В УМОВАХ МОДЕРНІЗАЦІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОСВІТИ УКРАЇНИ З ПОЗИЦІЙ ЛЮДИНОЦЕНТРИСТСЬКОГО ПІДХОДУ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(8), 42–48. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(8).2022.268051

Номер

Розділ

Статті