ЕФЕКТИВНІСТЬ МЕТОДИКИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ МОТОРНОЮ АЛАЛІЄЮ

Автор(и)

  • Наталія Пахомова Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка., Україна https://orcid.org/0000-0002-8332-8188
  • Інна Баранець Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка., Україна https://orcid.org/0000-0002-4972-6510

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(8).2022.268053

Анотація

У статті обґрунтовано доцільність застосування спеціальних психолого-педагогічних умов в процесі формування комунікативної компетентності у дітей старшого дошкільного віку із моторною алалією, що передбачала створення освітньо-корекційного, мовленнєво-комунікативного простору за допомогою спеціально організованого комунікативного середовища. Доведено ефективність авторської методики, що сприяла керованості комунікативно-мовленнєвого розвитку дітей, забезпеченню широких динамічних зв’язків із оточенням, наступності результатів процесу. Висвітлені кількісні та якісні показники формування комунікативної компетентності у дітей старшого дошкільного віку із моторною алалією.

Ключові слова: комунікативна компетентність; комунікативно-мовленнєвий розвиток; психолого-педагогічні умови; мовлення; діагностування; ефективність методики; діти із моторною алалією; діти старшого дошкільного віку.

Біографії авторів

Наталія Пахомова, Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка.

Доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри спеціальної освіти і соціальної роботи.

Інна Баранець, Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка.

Доктор філософії (PhD), асистент кафедри спеціальної освіти і соціальної роботи.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-10-27

Як цитувати

Пахомова, Н., & Баранець, І. (2022). ЕФЕКТИВНІСТЬ МЕТОДИКИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ МОТОРНОЮ АЛАЛІЄЮ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(8), 49–59. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(8).2022.268053

Номер

Розділ

Статті