ВИВЧЕННЯ РОЗУМОВИХ ОПЕРАЦІЙ ЯК ОСНОВА ПЛАНУВАННЯ КОРЕКЦІЙНОГО СКЛАДНИКА НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ

Автор(и)

  • Ірина Матвійчук Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка., Україна https://orcid.org/0000-0002-9991-7569

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(8).2022.268055

Анотація

У статті висвітлено, що основою планування корекційного складника з географії є стан розвитку розумових операцій учнів. З метою якісного його реалізації потрібно удосконалювати методику викладання предмету «географія», підбирати методи, які б зацікавлювали учнів та мотивували в них бажання до навчання. Проаналізовані результати дослідження розумових операцій учнів з інтелектуальними порушеннями, які проводились на географічному матеріалі. Результатами дослідження встановлено, що розумові операції знаходяться на низькому рівні. Причинами цього є не лише вторинне порушення в психіці учнів, а й невиразна корекційна складова при вивченні географії.

Ключові слова: учнів з інтелектуальними порушеннями; розумові операції; пізнавальна діяльність; географія; корекційний складник; корекційно-розвиткова робота; адаптація; освітній процес.

Біографія автора

Ірина Матвійчук, Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка.

Aспірант кафедри спеціальної та інклюзивної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-10-27

Як цитувати

Матвійчук, І. (2022). ВИВЧЕННЯ РОЗУМОВИХ ОПЕРАЦІЙ ЯК ОСНОВА ПЛАНУВАННЯ КОРЕКЦІЙНОГО СКЛАДНИКА НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(8), 60–67. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(8).2022.268055

Номер

Розділ

Статті