ВИВЧЕННЯ РОЗУМОВИХ ОПЕРАЦІЙ ЯК ОСНОВА ПЛАНУВАННЯ КОРЕКЦІЙНОГО СКЛАДНИКА НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(8).2022.268055Анотація
У статті висвітлено, що основою планування корекційного складника з географії є стан розвитку розумових операцій учнів. З метою якісного його реалізації потрібно удосконалювати методику викладання предмету «географія», підбирати методи, які б зацікавлювали учнів та мотивували в них бажання до навчання. Проаналізовані результати дослідження розумових операцій учнів з інтелектуальними порушеннями, які проводились на географічному матеріалі. Результатами дослідження встановлено, що розумові операції знаходяться на низькому рівні. Причинами цього є не лише вторинне порушення в психіці учнів, а й невиразна корекційна складова при вивченні географії.
Ключові слова: учнів з інтелектуальними порушеннями; розумові операції; пізнавальна діяльність; географія; корекційний складник; корекційно-розвиткова робота; адаптація; освітній процес.