ОСОБЛИВОСТІ СТИМУЛЮВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ КОЛЬОРОТЕРАПІЇ

Автор(и)

  • Наталія Алексеєва Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Ukraine https://orcid.org/0000-0002-6655-0932

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(8).2022.268056

Анотація

У статті висвітлено необхідність ретельного планування колірних схем під час створення сенсорно збагачених зон та віртуального навчального середовища для учнів початкової школи. Розглянуто можливості використання впливу кольору на сенсорно-пізнавальний розвиток дитини молодшого шкільного віку. На основі вивчення факторів, які визначають особливості сприйняття дитиною кольору, обґрунтовано доречність упровадження елементів креативного підходу до підбору кольорової палітри сучасних навчальних приміщень, забезпечення якісного оформлення віртуального інформаційно-освітнього простору.

Ключові слова: колір; кольоротерапія; пізнавальна активність; сенсорно збагачене середовище; освітній простір; віртуальне навчальне середовище; учні початкової школи; інноваційні технології; сенсорний розвиток; сприйняття кольору.

Біографія автора

Наталія Алексеєва, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Викладач-стажист кафедри фахових методи та інноваційних технологій у початковій школі, член національної спілки театральних діячів України, Заслужений працівник культури України.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-10-27

Як цитувати

Алексеєва, Н. (2022). ОСОБЛИВОСТІ СТИМУЛЮВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ КОЛЬОРОТЕРАПІЇ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(8), 68–75. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(8).2022.268056

Номер

Розділ

Статті