ОСОБЛИВОСТІ СТИМУЛЮВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ КОЛЬОРОТЕРАПІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(8).2022.268056Анотація
У статті висвітлено необхідність ретельного планування колірних схем під час створення сенсорно збагачених зон та віртуального навчального середовища для учнів початкової школи. Розглянуто можливості використання впливу кольору на сенсорно-пізнавальний розвиток дитини молодшого шкільного віку. На основі вивчення факторів, які визначають особливості сприйняття дитиною кольору, обґрунтовано доречність упровадження елементів креативного підходу до підбору кольорової палітри сучасних навчальних приміщень, забезпечення якісного оформлення віртуального інформаційно-освітнього простору.
Ключові слова: колір; кольоротерапія; пізнавальна активність; сенсорно збагачене середовище; освітній простір; віртуальне навчальне середовище; учні початкової школи; інноваційні технології; сенсорний розвиток; сприйняття кольору.