ОСОБЛИВОСТІ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ

Автор(и)

  • Наталія Безлюдна Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-1308-4448

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(8).2022.268057

Анотація

У статті проаналізовано Концепцію національно-патріотичного виховання в системі освіти України до 2025 року (06 червня 2022 р.). Подано характеристики базових дефініцій дослідження: «патріотизм», «патріотичне виховання», «національно-патріотичне виховання». Висвітлено нові підходи й інноваційні форми та методи національно-патріотичного виховання молодших школярів в умовах воєнного стану. Доведено, що запропоновані форми та методи сприятимуть національно-патріотичному вихованню молодших школярів в умовах російсько-української війни.

Ключові слова: патріотизм; патріотичне виховання; національно-патріотичне виховання; громадянська активність; національна ідентичність; воєнний стан; молодші школярі; інноваційні форми та методи.

Біографія автора

Наталія Безлюдна, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки та освітнього менеджменту.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-10-27

Як цитувати

Безлюдна, Н. (2022). ОСОБЛИВОСТІ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(8), 76–83. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(8).2022.268057

Номер

Розділ

Статті