ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ ДРУГОКЛАСНИКІВ ЗАСОБАМИ ФРАЗЕОЛОГІЗМІВ

Автор(и)

  • Ганна Волошина Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-1039-6056

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(8).2022.268058

Анотація

У статті порушено актуальну проблему збагачення активного словника молодших школярів через вивчення фразеологізмів на уроках української мови. Фразеологія виступає ефективним засобом, який сприяє удосконаленню граматичної будови мовлення та допомагає опанувати український мовленнєвий етикет. Розкрито змістовий аспект понять, що торкаються фразеології, проаналізовано можливості використання фразеологічних одиниць на уроках української мови в початкових класах. Лексико-фразеологічні та граматичні вправи, які пропонуються при вивченні конкретного матеріалу, допоможуть молодшим школярам не тільки усвідомити зміст певних фразеологізмів, а й спонукатимуть до використання їх у власному мовленні.

Ключові слова: фразеологія; фразеологізм; фразеологічні одиниці; частини мови; мовленнєва культура; активний словник; культура спілкування; початкова школа; граматичні вправи.

Біографія автора

Ганна Волошина, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-10-27

Як цитувати

Волошина, Г. (2022). ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ ДРУГОКЛАСНИКІВ ЗАСОБАМИ ФРАЗЕОЛОГІЗМІВ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(8), 84–90. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(8).2022.268058

Номер

Розділ

Статті