ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ

Автор(и)

  • Наталка Дудник Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-4823-3463

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(8).2022.268059

Анотація

У статті висвітлено значення національної ідентичності майбутніх педагогів у контексті російсько-української війни. Проаналізовано низку нормативних документів, які стосуються утвердження української національної та громадянської ідентичності, а також праці вітчизняних філософів, громадянських діячів, психологів та педагогів, які розглядали різні аспекти національної ідентичності. Виділено негативні чинники у вихованні національної ідентичності молодого покоління та проаналізовано шляхи, на які має опиратися формування національної ідентичності майбутніх педагогів.

Ключові слова: ідентичність; національна ідентичність; формування національної ідентичності; патріотичне виховання; національні цінності; національна пам’ять; громадянська позиція; російсько-українська війна

Біографія автора

Наталка Дудник, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки та освітнього менеджменту.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-10-27

Як цитувати

Дудник, Н. (2022). ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(8), 91–98. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(8).2022.268059

Номер

Розділ

Статті