ІСТОРІОГРАФІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ГАРМОНІЙНО РОЗВИНЕНОЇ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКА ЗАСОБАМИ ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ

Автор(и)

  • Олег Мелентьєв Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-3249-2973

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(8).2022.268068

Анотація

У статті проведено історіографічний аналіз формування гармонійно розвиненої особистості
підлітка та вплив трудового виховання на це формування. Розглянуто висловлювання філософів
та вчених про вплив трудового виховання на формування гармонійно розвиненої особистості.
Також наведено висловлювання давньогрецьких філософів та висловлювання філософів-гуманістів про поєднання душі й тіла. Питання гармонійного розвитку особистості засобами
трудового виховання розглянуто у хронології висловлювань філософів і вчених минулих поколінь,
а також проаналізовано їхні тлумачення та розуміння гармонійного розвитку особистості.

Ключові слова: історіографічні аспекти; гармонійно розвинена особистість; трудове
виховання; особистість підлітка; висловлювання філософів; філософи-гуманісти; поєднання
душі й тіла.

Біографія автора

Олег Мелентьєв, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-10-27

Як цитувати

Мелентьєв, О. (2022). ІСТОРІОГРАФІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ГАРМОНІЙНО РОЗВИНЕНОЇ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКА ЗАСОБАМИ ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(8), 109–115. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(8).2022.268068

Номер

Розділ

Статті