ІСТОРІОГРАФІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ГАРМОНІЙНО РОЗВИНЕНОЇ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКА ЗАСОБАМИ ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(8).2022.268068Анотація
У статті проведено історіографічний аналіз формування гармонійно розвиненої особистості
підлітка та вплив трудового виховання на це формування. Розглянуто висловлювання філософів
та вчених про вплив трудового виховання на формування гармонійно розвиненої особистості.
Також наведено висловлювання давньогрецьких філософів та висловлювання філософів-гуманістів про поєднання душі й тіла. Питання гармонійного розвитку особистості засобами
трудового виховання розглянуто у хронології висловлювань філософів і вчених минулих поколінь,
а також проаналізовано їхні тлумачення та розуміння гармонійного розвитку особистості.
Ключові слова: історіографічні аспекти; гармонійно розвинена особистість; трудове
виховання; особистість підлітка; висловлювання філософів; філософи-гуманісти; поєднання
душі й тіла.