РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗА ДОПОМОГОЮ НАОЧНИХ МОДЕЛЕЙ В. ПРОППА

Автор(и)

  • Людмила Роєнко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Ukraine https://orcid.org/0000-0002-3370-0770

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(8).2022.268070

Анотація

У статті порушено проблему розвитку мовлення молодших школярів через використання
наочних моделей. Розкрито зміст та навчальні можливості карт Проппа для розвитку
мовлення учнів. Представлено етапи впровадження карт Проппа у роботі з казкою та
запропоновано варіанти завдань на кожному з етапів, які допоможуть візуалізувати
сюжет, структурувати текст, виокремити сюжетно-композиційні одиниці й персонажів.
Проаналізовано вплив карт Проппа на розвиток сприймання, відтворення та створення власних
казок учнями початкової школи.

Ключові слова: розвиток мовлення; молодші школярі; карти Проппа; наочне моделювання
сюжету; структура казки; переказ казок; етапи роботи за картами Проппа; методика
складання казок.

Біографія автора

Людмила Роєнко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри фахових методик та
інноваційних технологій у початковій школі.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-10-27

Як цитувати

Роєнко, Л. (2022). РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗА ДОПОМОГОЮ НАОЧНИХ МОДЕЛЕЙ В. ПРОППА. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(8), 116–122. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(8).2022.268070

Номер

Розділ

Статті