РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗА ДОПОМОГОЮ НАОЧНИХ МОДЕЛЕЙ В. ПРОППА
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(8).2022.268070Анотація
У статті порушено проблему розвитку мовлення молодших школярів через використання
наочних моделей. Розкрито зміст та навчальні можливості карт Проппа для розвитку
мовлення учнів. Представлено етапи впровадження карт Проппа у роботі з казкою та
запропоновано варіанти завдань на кожному з етапів, які допоможуть візуалізувати
сюжет, структурувати текст, виокремити сюжетно-композиційні одиниці й персонажів.
Проаналізовано вплив карт Проппа на розвиток сприймання, відтворення та створення власних
казок учнями початкової школи.
Ключові слова: розвиток мовлення; молодші школярі; карти Проппа; наочне моделювання
сюжету; структура казки; переказ казок; етапи роботи за картами Проппа; методика
складання казок.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-10-27
Як цитувати
Роєнко, Л. (2022). РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗА ДОПОМОГОЮ НАОЧНИХ МОДЕЛЕЙ В. ПРОППА. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(8), 116–122. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(8).2022.268070
Номер
Розділ
Статті