ЗА МЕЖАМИ БІНАРНОСТІ: ЯК НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ГЕНДЕРНИХ АСПЕКТІВ МОЖЕ ДОПОМОГТИ ЗНИЗИТИ РІВЕНЬ СЕКСИЗМУ

Автор(и)

  • Алла Войтовська Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-4960-6348

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(8).2022.268071

Анотація

У статті розглянуто сексистські установки підлітків з соціологічного погляду. З’ясовано, що
існують відмінності у схваленні сексистських установок залежно від соціальних характеристик
підлітків ‒ хлопчиків та дівчаток. Виявлено, що необхідні профілактичні стратегії, які
спрямовані на боротьбу із прихованим та відкритим сексизмом. Доведено, що навчання
гендерної рівності має починатися з моменту вступу дітей до школи і продовжуватись
протягом усього навчання. Встановлено, що підтримка сексистських установок була менш
ймовірна для дівчаток, які не мали романтичних стосунків, ніж для дівчаток, які мали
романтичні стосунки.

Ключові слова: навчання; освіта; гендер; підлітки; сексизм; гендерна рівність; гендерні
стереотипи; гендерні ролі.

Біографія автора

Алла Войтовська, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор філософії, викладач кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-10-27

Як цитувати

Войтовська, А. (2022). ЗА МЕЖАМИ БІНАРНОСТІ: ЯК НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ГЕНДЕРНИХ АСПЕКТІВ МОЖЕ ДОПОМОГТИ ЗНИЗИТИ РІВЕНЬ СЕКСИЗМУ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(8), 123–128. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(8).2022.268071

Номер

Розділ

Статті