ЗА МЕЖАМИ БІНАРНОСТІ: ЯК НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ГЕНДЕРНИХ АСПЕКТІВ МОЖЕ ДОПОМОГТИ ЗНИЗИТИ РІВЕНЬ СЕКСИЗМУ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(8).2022.268071Анотація
У статті розглянуто сексистські установки підлітків з соціологічного погляду. З’ясовано, що
існують відмінності у схваленні сексистських установок залежно від соціальних характеристик
підлітків ‒ хлопчиків та дівчаток. Виявлено, що необхідні профілактичні стратегії, які
спрямовані на боротьбу із прихованим та відкритим сексизмом. Доведено, що навчання
гендерної рівності має починатися з моменту вступу дітей до школи і продовжуватись
протягом усього навчання. Встановлено, що підтримка сексистських установок була менш
ймовірна для дівчаток, які не мали романтичних стосунків, ніж для дівчаток, які мали
романтичні стосунки.
Ключові слова: навчання; освіта; гендер; підлітки; сексизм; гендерна рівність; гендерні
стереотипи; гендерні ролі.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-10-27
Як цитувати
Войтовська, А. (2022). ЗА МЕЖАМИ БІНАРНОСТІ: ЯК НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ГЕНДЕРНИХ АСПЕКТІВ МОЖЕ ДОПОМОГТИ ЗНИЗИТИ РІВЕНЬ СЕКСИЗМУ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(8), 123–128. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(8).2022.268071
Номер
Розділ
Статті