РЕАЛІЗАЦІЯ ТЕХНОЛОГІЇ «ПЕРЕВЕРНУТИЙ КЛАС» ПРИ ВИКЛАДАННІ ВИБІРКОВИХ ОСВІТНІХ КОМПОНЕНТІВ У ПЕДАГОГІЧНОМУ КОЛЕДЖІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(9).2023.279328Анотація
У статті досліджено особливості застосування в освітньому процесі комунального закладу вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» технології «перевернутий клас». Відзначено переваги даної освітньої технології, висвітлено суть, особливості організації та змісту. підготовки майбутніх учителів початкової школи до професійної діяльності із застосуванням цифрових онлайн-інструментів.
Відзначено, що використання даної технологіі у сучасній школі є невід'ємною складовою організації освітнього процесу, що зумовлює актуальність формування вмінь майбутніх педагогів ефективно використовувати сучасні методи для підготовки уроків, організації віддаленої взаємодії та комунікації між учасниками освітнього процесу.
Ключові слова: технологія «перевернутий клас»; цифрова компетентність; інформаційні технології; інновація; інноваційні методи; вчитель початкової школи; заклад вищої освіти; онлайн-навчання; освітній процес; професійне навчання; методи та форми роботи.