ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ БЕЗПЕКИ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТНЬОГО СТУПЕНЯ «БАКАЛАВР» У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Вячеслав Люльченко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-6728-4744
  • Ларіса Сусло Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-1137-828X

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(9).2023.279331

Анотація

У статті представлено теоретичне обґрунтування необхідності формування культури безпеки та шляхи реалізації поставленого завдання в закладах вищої освіти. Визначено та окреслено основні особливості формування культури безпеки в здобувачів вищої освіти, як засіб попередження втрати здоров’я та життя, як власного так і тих хто поряд. Розглянуто теоретичні аспекти використання міжпредметних і міжтематичних зв’язків у процесі опанування фахових дисциплін, дисципліни вільного вибору «безпекова культура» та із впровадженням технології soft skills для формування безпекової культури у здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «бакалавр».

Ключові слова: бакалавр; безпекова культура; soft skills; освітній процес; компетентнісний підхід; заклад вищої освіти; міжпредметний зв’язок; міжтематичний зв’язок.

Біографії авторів

Вячеслав Люльченко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Cтарший викладач кафедри техніко-технологічних дисциплін, охорони праці та безпеки життєдіяльності.

Ларіса Сусло, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Cтарший викладач кафедри техніко-технологічних дисциплін, охорони праці та безпеки життєдіяльності.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-04-27

Як цитувати

Люльченко, В., & Сусло, Л. (2023). ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ БЕЗПЕКИ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТНЬОГО СТУПЕНЯ «БАКАЛАВР» У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(9), 23–30. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(9).2023.279331

Номер

Розділ

Статті