ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ БЕЗПЕКИ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТНЬОГО СТУПЕНЯ «БАКАЛАВР» У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(9).2023.279331Анотація
У статті представлено теоретичне обґрунтування необхідності формування культури безпеки та шляхи реалізації поставленого завдання в закладах вищої освіти. Визначено та окреслено основні особливості формування культури безпеки в здобувачів вищої освіти, як засіб попередження втрати здоров’я та життя, як власного так і тих хто поряд. Розглянуто теоретичні аспекти використання міжпредметних і міжтематичних зв’язків у процесі опанування фахових дисциплін, дисципліни вільного вибору «безпекова культура» та із впровадженням технології soft skills для формування безпекової культури у здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «бакалавр».
Ключові слова: бакалавр; безпекова культура; soft skills; освітній процес; компетентнісний підхід; заклад вищої освіти; міжпредметний зв’язок; міжтематичний зв’язок.