SMART-ТЕХНОЛОГІЇ В ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ СУЧАСНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ У ЗВО

Автор(и)

  • Анатолій Грітченко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-7814-2565
  • Олег Малишевський Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-7653-7862

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(9).2023.279333

Анотація

У статті розглянуто Smart-освіту як парадигму, яка передбачає адаптивну реалізацію освітнього процесу на основі використання інформаційних Smart-технологій. Виокремлено тенденції розвитку та умови реалізації Smart-освіти в Україні. Представлено основні концептуальні положення Smart-освіти. Висвітлено теоретичні та науково-методичні аспекти використання Smart-технологій в інтелектуальному середовищі сучасної професійної підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти.

Ключові слова: Smart-освіта; Smart-технології; інтелектуальне середовище; професійна освіта; освітній процес; заклад вищої освіти; майбутній фахівець; електронний освітній ресурс.

Біографії авторів

Анатолій Грітченко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор кафедри професійної освіти та технологій за профілями.

Олег Малишевський, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор кафедри професійної освіти та технологій за профілями.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-04-27

Як цитувати

Грітченко, А., & Малишевський, О. (2023). SMART-ТЕХНОЛОГІЇ В ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ СУЧАСНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ У ЗВО. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(9), 31–37. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(9).2023.279333

Номер

Розділ

Статті