ОСОБЛИВОСТІ УЧІННЯ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(9).2023.279335Анотація
У статті проаналізовано особливості процесу учіння, який зазнав суттєвих змін, спричинених пандемією та умовами воєнного часу в Україні. Охарактеризовано особливості учіння здобувачів освіти. Визначено основні рівні активності учіння – репродуктивно-наслідувальний, частково-пошуковий, творчий. Описано своєрідність головних способів реалізації процесу учіння: екстраактивне, інтраактивне, інтерактивне. Встановлено ключові механізми процесу учіння: підготовчий, навчальний, пізнавальний, закріплювальний.
Ключові слова: суб’єкти процесу навчання; педагог (учитель / викладач); здобувач освіти (учень / студент); учіння; рівні активності учіння; способи реалізації учіння; механізми навчання.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-04-27
Як цитувати
Кучеренко, І., & Мамчур, Є. (2023). ОСОБЛИВОСТІ УЧІННЯ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МОВИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(9), 38–45. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(9).2023.279335
Номер
Розділ
Статті