ОСОБЛИВОСТІ УЧІННЯ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МОВИ

Автор(и)

  • Ірина Кучеренко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-8005-6757
  • Євген Мамчур Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-0558-7715

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(9).2023.279335

Анотація

У статті проаналізовано особливості процесу учіння, який зазнав суттєвих змін, спричинених пандемією та умовами воєнного часу в Україні. Охарактеризовано особливості учіння здобувачів освіти. Визначено основні рівні активності учіння – репродуктивно-наслідувальний, частково-пошуковий, творчий. Описано своєрідність головних способів реалізації процесу учіння: екстраактивне, інтраактивне, інтерактивне. Встановлено ключові механізми процесу учіння: підготовчий, навчальний, пізнавальний, закріплювальний.

Ключові слова: суб’єкти процесу навчання; педагог (учитель / викладач); здобувач освіти (учень / студент); учіння; рівні активності учіння; способи реалізації учіння; механізми навчання.

Біографії авторів

Ірина Кучеренко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри прикладної лінгвістики та журналістики.

Євген Мамчур, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри іноземних мов.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-04-27

Як цитувати

Кучеренко, І., & Мамчур, Є. (2023). ОСОБЛИВОСТІ УЧІННЯ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МОВИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(9), 38–45. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(9).2023.279335

Номер

Розділ

Статті