ЕСЕ ЯК ФОРМА ТВОРЧОГО ЗАВДАННЯ З ДИСЦИПЛІН ОБРАЗОТВРЧОГО ЦИКЛУ ДЛЯ СТУДЕНТІВ МИСТЕЦЬКИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Автор(и)

  • Наталія Мендерецька Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка., Україна https://orcid.org/0000-0002-9407-3168

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(9).2023.279336

Анотація

Метою статті є спроба комплексно проаналізувати результати виконання здобувачами вищої освіти художніх мистецьких спеціальностей такої форми творчого завдання як есе. Розглянути його вплив на стимуляцію творчої активності студентів у виконані як теоретичної, так і практичної фахової діяльності, на формування естетичної, емоційної та світоглядної думки. Визначено переваги такої форми творчого завдання над традиційним рефератом в умовах дистанційного навчання, зазначено позитивний вплив виконання такої форми завдання на активізацію теоретичної науково-дослідної та практичної художньо-творчої діяльності здобувачів вищої освіти.

Ключові слова: есе; форма; завдання; стимуляція творчості; творча активність; образне мислення; естетичний розвиток; образотворче мистецтво; художня діяльність.

Біографія автора

Наталія Мендерецька, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка.

Mагістр, асистент кафедри образотворчого і декоративно-прикладного мистецтва та реставрації творів мистецтва, педагогічного факультету.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-04-27

Як цитувати

Мендерецька, Н. (2023). ЕСЕ ЯК ФОРМА ТВОРЧОГО ЗАВДАННЯ З ДИСЦИПЛІН ОБРАЗОТВРЧОГО ЦИКЛУ ДЛЯ СТУДЕНТІВ МИСТЕЦЬКИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(9), 46–53. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(9).2023.279336

Номер

Розділ

Статті