ЕСЕ ЯК ФОРМА ТВОРЧОГО ЗАВДАННЯ З ДИСЦИПЛІН ОБРАЗОТВРЧОГО ЦИКЛУ ДЛЯ СТУДЕНТІВ МИСТЕЦЬКИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(9).2023.279336Анотація
Метою статті є спроба комплексно проаналізувати результати виконання здобувачами вищої освіти художніх мистецьких спеціальностей такої форми творчого завдання як есе. Розглянути його вплив на стимуляцію творчої активності студентів у виконані як теоретичної, так і практичної фахової діяльності, на формування естетичної, емоційної та світоглядної думки. Визначено переваги такої форми творчого завдання над традиційним рефератом в умовах дистанційного навчання, зазначено позитивний вплив виконання такої форми завдання на активізацію теоретичної науково-дослідної та практичної художньо-творчої діяльності здобувачів вищої освіти.
Ключові слова: есе; форма; завдання; стимуляція творчості; творча активність; образне мислення; естетичний розвиток; образотворче мистецтво; художня діяльність.