РУХЛИВА ГРА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(9).2023.279338Анотація
У статті предметом розгляду є рухлива гра як засіб формування фізичних якостей у дітей дошкільного віку. Наголошено, що в процесі фізичного виховання у дошкільників розвиваються такі фізичні якості, як: швидкість, спритність, гнучкість, витривалість, сила. Окреслено зміст понять:«гра», «дошкільний вік». З’ясовано вплив рухливої гри не лише на моральне, мовленнєве, розумове, трудове, естетичне, а й на фізичне виховання. Проаналізовано види рухливих ігор: за складністю; за ступенем фізичного навантаження; за груповим складом. Виокремлено ознаки рухливої гри.
Ключові слова: рухлива гра; діти дошкільного віку; фізичні якості; фізичне виховання; рухи дітей; ознаки гри; класифікація рухливих ігор; фізичний розвиток; всебічний розвиток особистості; фізична активність.