РУХЛИВА ГРА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Автор(и)

  • Алла Залізняк Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-5255-385X

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(9).2023.279338

Анотація

У статті предметом розгляду є рухлива гра як засіб формування фізичних якостей у дітей дошкільного віку. Наголошено, що в процесі фізичного виховання у дошкільників розвиваються такі фізичні якості, як: швидкість, спритність, гнучкість, витривалість, сила. Окреслено зміст понять:«гра», «дошкільний вік». З’ясовано вплив рухливої гри не лише на моральне, мовленнєве, розумове, трудове, естетичне, а й на фізичне виховання. Проаналізовано види рухливих ігор: за складністю; за ступенем фізичного навантаження; за груповим складом. Виокремлено ознаки рухливої гри.

Ключові слова: рухлива гра; діти дошкільного віку; фізичні якості; фізичне виховання; рухи дітей; ознаки гри; класифікація рухливих ігор; фізичний розвиток; всебічний розвиток особистості; фізична активність.

Біографія автора

Алла Залізняк, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри дошкільної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-04-27

Як цитувати

Залізняк, А. (2023). РУХЛИВА ГРА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(9), 65–71. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(9).2023.279338

Номер

Розділ

Статті