ДІАГНОСТИКА СФОРМОВАНОСТІ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО ПАРТНЕРСТВА У ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(9).2023.279340Анотація
У статті розкривається стан сформованості компетентності педагогіки партнерства, згідно з Концепцією «Нова українська школа» та педагогічними стандартами вчителя початкової школи. Окреслено роль вчителя у контексті побудови його партнерських стосунків. Доведено доцільність дослідження цього наукового напряму. Обґрунтовано педагогіку партнерства як чинник формування ефективної взаємодії учасників освітнього процесу. Представлено результати дослідження рівнів сформованості компетентності педагогіки партнерства вчителів початкової школи.
Ключові слова: Нова українська школа; компетентність; педагогіка партнерства; критерії; показники; взаємодія; учасники освітнього процесу.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-04-27
Як цитувати
Третяк, О., & Смольникова, Г. (2023). ДІАГНОСТИКА СФОРМОВАНОСТІ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО ПАРТНЕРСТВА У ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(9), 79–86. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(9).2023.279340
Номер
Розділ
Статті