ДІАГНОСТИКА СФОРМОВАНОСТІ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО ПАРТНЕРСТВА У ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Ольга Третяк Інститут післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка., Україна https://orcid.org/0000-0002-1160-055X
  • Галина Смольникова Інститут післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка., Україна https://orcid.org/0000-0001-5853-146X

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(9).2023.279340

Анотація

У статті розкривається стан сформованості компетентності педагогіки партнерства, згідно з Концепцією «Нова українська школа» та педагогічними стандартами вчителя початкової школи. Окреслено роль вчителя у контексті побудови його партнерських стосунків. Доведено доцільність дослідження цього наукового напряму. Обґрунтовано педагогіку партнерства як чинник формування ефективної взаємодії учасників освітнього процесу. Представлено результати дослідження рівнів сформованості компетентності педагогіки партнерства вчителів початкової школи.

Ключові слова: Нова українська школа; компетентність; педагогіка партнерства; критерії; показники; взаємодія; учасники освітнього процесу.

Біографії авторів

Ольга Третяк, Інститут післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.

Kандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри дошкільної та початкової освіти.

Галина Смольникова, Інститут післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.

Kандидат психологічних наук, доцент, доцент кафедри дошкільної та початкової освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-04-27

Як цитувати

Третяк, О., & Смольникова, Г. (2023). ДІАГНОСТИКА СФОРМОВАНОСТІ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО ПАРТНЕРСТВА У ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(9), 79–86. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(9).2023.279340

Номер

Розділ

Статті