ФОРМУВАННЯ СВІДОМОГО СТАВЛЕННЯ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(9).2023.279343Анотація
Автор акцентує увагу на важливості вивчення іноземних мов та їх практичному значенні в житті фахівця та людини взагалі.
На основі аналізу вітчизняних законів в галузі освіти та інших нормативно-правових актів виокремлює якісну політику держави в плані теоретико-методологічних орієнтирів суспільства.
Дослідник стверджує, що іноземні мови не просто навчальні дисципліни, а предмети необхідності. Знання мов застосовується на практиці в різних сферах життєдіяльності людини.
Ключові слова: теоретико-методологічні засади; суспільство; іноземні мови; законодавча база; державна політика; сутність філософії освіти; Нова українська школа; осмислена мотивація; самореалізація; компетентність; правове інноваційне введення.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-04-27
Як цитувати
Туряниця, В. (2023). ФОРМУВАННЯ СВІДОМОГО СТАВЛЕННЯ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(9), 87–93. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(9).2023.279343
Номер
Розділ
Статті