ФОРМУВАННЯ СВІДОМОГО СТАВЛЕННЯ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(9).2023.279343

Анотація

Автор акцентує увагу на важливості вивчення іноземних мов та їх практичному значенні в житті фахівця та людини взагалі.
На основі аналізу вітчизняних законів в галузі освіти та інших нормативно-правових актів виокремлює якісну політику держави в плані теоретико-методологічних орієнтирів суспільства.
Дослідник стверджує, що іноземні мови не просто навчальні дисципліни, а предмети необхідності. Знання мов застосовується на практиці в різних сферах життєдіяльності людини.

Ключові слова: теоретико-методологічні засади; суспільство; іноземні мови; законодавча база; державна політика; сутність філософії освіти; Нова українська школа; осмислена мотивація; самореалізація; компетентність; правове інноваційне введення.

Біографія автора

Василь Туряниця, ДЗВО «Ужгородський національний університет».

Kандидат філологічних наук, доцент, доцент кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-04-27

Як цитувати

Туряниця, В. (2023). ФОРМУВАННЯ СВІДОМОГО СТАВЛЕННЯ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(9), 87–93. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(9).2023.279343

Номер

Розділ

Статті