ВИКОРИСТАННЯ РОЛЬОВИХ ІГОР ДЛЯ РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНОЇ ТА СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ЗДОБУВАЧІВ БАЗОВОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ: СИТУАЦІЙНИЙ АНАЛІЗ

Автор(и)

  • Олег Комар Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-8071-3905
  • Маріанна Леврінц Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці ІІ., Україна https://orcid.org/0000-0002-2206-7113

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(9).2023.279345

Анотація

У статті представлено дослідження особливостей розвитку комунікативної та соціокультурної компетентностей здобувачів базової середньої освіти з рівнем володіння англійською мовою «pre intermediate» за допомогою рольових ігор. Метою статті є розробка та впровадження в освітній процес оригінальних та продуктивних завдань в контексті рольової гри як інтерактивного методу навчання з метою сприяння розвитку комунікативної та соціокультурної компетентностей здобувачів освіти. Методологія дослідження ґрунтується на використанні релевантних інструментів збору даних, зокрема опитування й анкетування.

Ключові слова: рольова гра; комунікативні навички; комунікативна компетентність; соціокультурна компетентність; ситуаційний аналіз; здобувачі базової середньої освіти; мотивація; симуляція.

Біографії авторів

Олег Комар, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри англійської мови та методики її навчання.

Маріанна Леврінц, Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці ІІ.

Доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри філології.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-04-27

Як цитувати

Комар, О., & Леврінц, М. (2023). ВИКОРИСТАННЯ РОЛЬОВИХ ІГОР ДЛЯ РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНОЇ ТА СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ЗДОБУВАЧІВ БАЗОВОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ: СИТУАЦІЙНИЙ АНАЛІЗ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(9), 102–110. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(9).2023.279345

Номер

Розділ

Статті