ВИКОРИСТАННЯ РОЛЬОВИХ ІГОР ДЛЯ РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНОЇ ТА СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ЗДОБУВАЧІВ БАЗОВОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ: СИТУАЦІЙНИЙ АНАЛІЗ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(9).2023.279345Анотація
У статті представлено дослідження особливостей розвитку комунікативної та соціокультурної компетентностей здобувачів базової середньої освіти з рівнем володіння англійською мовою «pre intermediate» за допомогою рольових ігор. Метою статті є розробка та впровадження в освітній процес оригінальних та продуктивних завдань в контексті рольової гри як інтерактивного методу навчання з метою сприяння розвитку комунікативної та соціокультурної компетентностей здобувачів освіти. Методологія дослідження ґрунтується на використанні релевантних інструментів збору даних, зокрема опитування й анкетування.
Ключові слова: рольова гра; комунікативні навички; комунікативна компетентність; соціокультурна компетентність; ситуаційний аналіз; здобувачі базової середньої освіти; мотивація; симуляція.