ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ОСНОВ МЕДІАГРАМОТНОСТІ В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(9).2023.279350Анотація
У статті розглянуто актуальну проблему формування медіаграмотності у молодших школярів на уроках інформатики. Описано шляхи, які можуть бути використані вчителями для формування основ медіаграмотності, зокрема: проведення системи уроків інформатики з використанням специфічних форм, методів і прийомів роботи, наповнених цілеспрямованою вмотивованою медіаактивною діяльністю учнів; аналіз та інтегрування медіапродукції (розвиток критичного мислення); залучення до медіатворчості, тощо. Розглянуто позитивний вплив використання різноманітних медіа-форматів на пізнавальні здібності та інтереси молодших школярів. Автори наголошують на важливості забезпечення медіаграмотності у молодших школярів для їх успішного і безпечного життя в інформаційному суспільстві.
Ключові слова: інформація; медіа; медіаграмотність; медіаосвіта; молодші школярі; уроки інформатики; комп’ютер; методи; прийоми; форми; шляхи.