СУПРАСЕГМЕНТНІ ФОНЕТИЧНІ ОДИНИЦІ В ЛІНГВОДИДАКТИЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(10).2023.290563Анотація
У публікації проаналізовано теоретичні основи дослідження та опанування майбутніми вчителями-словесниками супрасегментних фонетичних одиниць. З’ясовано взаємозв’язок
наголосової системи мови з інтонацією та просодією, вплив наголосу на функціонування компонентів мовленнєвого потоку – висоти звучання, гучності, темпу, тембру. Обґрунтовано, що одиниці супрасегментного мовного рівня в лінгводидактиці можуть вивчатися в структурі акцентологічного субрівня. Розроблено зміст кейсу «Супрасегментні фонетичні одиниці в методичній системі навчання фонетики майбутніх учителів української словесності», відкритого для критичного аналізу в межах інтерактивної технології – «Лінгводидактична студія».
Ключові слова: супрасегментні одиниці фонетики; наголос; просодика; інтонація; акцентологічний субрівень; учитель-словесник; лінгвістичний кейс; «Лінгводидактичні студії».