СУПРАСЕГМЕНТНІ ФОНЕТИЧНІ ОДИНИЦІ В ЛІНГВОДИДАКТИЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ

Автор(и)

  • Галина Кузнецова Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка, Україна https://orcid.org/0000-0002-3863-1911

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(10).2023.290563

Анотація

У публікації проаналізовано теоретичні основи дослідження та опанування майбутніми вчителями-словесниками супрасегментних фонетичних одиниць. З’ясовано взаємозв’язок
наголосової системи мови з інтонацією та просодією, вплив наголосу на функціонування компонентів мовленнєвого потоку – висоти звучання, гучності, темпу, тембру. Обґрунтовано, що одиниці супрасегментного мовного рівня в лінгводидактиці можуть вивчатися в структурі акцентологічного субрівня. Розроблено зміст кейсу «Супрасегментні фонетичні одиниці в методичній системі навчання фонетики майбутніх учителів української словесності», відкритого для критичного аналізу в межах інтерактивної технології – «Лінгводидактична студія».

Ключові слова: супрасегментні одиниці фонетики; наголос; просодика; інтонація; акцентологічний субрівень; учитель-словесник; лінгвістичний кейс; «Лінгводидактичні студії».

Біографія автора

Галина Кузнецова, Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри української мови, літератури та методики навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-10-31

Як цитувати

Кузнецова, Г. (2023). СУПРАСЕГМЕНТНІ ФОНЕТИЧНІ ОДИНИЦІ В ЛІНГВОДИДАКТИЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(10), 6–19. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(10).2023.290563

Номер

Розділ

Статті