ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ НІМЕЦЬКОМОВНОГО СОЦІАЛЬНОГО ДИСКУРСУ (НА МАТЕРІАЛІ ЛЕКСИКИ З HANDBUCH KNIGGE БІРГІТ АЛЬТХАУЗ

Автор(и)

  • Валерія Мусафір Чорноморський національний університет імені Петра Могили, Україна https://orcid.org/0000-0003-0600-1170

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(10).2023.290565

Анотація

У статті обґрунтовано проблеми засвоєння лексики німецькомовного соціального дискурсу на заняттях у ЗВО. На підставі систематизації та узагальнення теоретичних надбань
встановлено основні способи засвоєння соціальної лексики: 1) використання достатньої кількості текстів; 2) вивчення зворотів та кліше; 3) можливість формування мовної компетенції комплексом вправ; 4) створення умов для самостійної роботи студентів; 5) робота зі словниками та довідниками.

Ключові слова: соціальний дискурс; складний іменник; стійкий зворот; влучне вживання; фонові знання; мовна компетенція; ситуація мовлення; менталітет.

Біографія автора

Валерія Мусафір, Чорноморський національний університет імені Петра Могили

Kандидат філологічних наук, доцент кафедри романо-германської філології та перекладу з німецької мови.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-10-31

Як цитувати

Мусафір, В. . (2023). ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ НІМЕЦЬКОМОВНОГО СОЦІАЛЬНОГО ДИСКУРСУ (НА МАТЕРІАЛІ ЛЕКСИКИ З HANDBUCH KNIGGE БІРГІТ АЛЬТХАУЗ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(10), 28–34. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(10).2023.290565

Номер

Розділ

Статті