«КОМПЕТЕНТНІСТЬ У ЧАСІ» ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОГО ІМІДЖУ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ У ЗАКЛАДАХ РІЗНОГО РІВНЯ АКРЕДИТАЦІЇ

Автор(и)

  • Ольга Сорока Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, Україна https://orcid.org/0000-0003-1483-8974
  • Костянтин Щербина Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, Україна https://orcid.org/0009-0000-8132-8144

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(10).2023.290576

Анотація

У статті проаналізовано «компетентність у часі» як засіб розвитку професійного іміджу здобувачів освіти у закладах різного рівня акредитації. Серед характеристик «професійного іміджу» виділено «компетентність у часі», що дасть змогу майбутнім фахівцям соціономічних професій ефективно здійснювати професійну діяльність. Визначено «компетентність у часі», як наявність знань, умінь і навичок, досвіду в організації своїх часових ресурсів, адекватне сприйняття часової реальності. Розвиток професійного іміджу здобувачів освіти у закладах передвищої та вищої освіти відбуватиметься ефективніше за умови використання кейс-методу. Представлено орієнтовний сценарій організації заняття з розвитку «компетентності в часі» за кейс-методом.

Ключові слова: компетентність у часі; імідж; професійний імідж; кейс-метод; професійна підготовка; розвиток; здобувачі освіти; фахівці соціономічних професій; заклади фахової передвищої освіти; заклади вищої освіти.

Біографії авторів

Ольга Сорока, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

Доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри соціальної роботи та менеджменту соціокультурної діяльності.

Костянтин Щербина, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

Aспірант кафедри соціальної роботи та менеджменту соціокультурної діяльності,

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-10-31

Як цитувати

Сорока, О., & Щербина, К. . (2023). «КОМПЕТЕНТНІСТЬ У ЧАСІ» ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОГО ІМІДЖУ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ У ЗАКЛАДАХ РІЗНОГО РІВНЯ АКРЕДИТАЦІЇ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(10), 99–106. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(10).2023.290576

Номер

Розділ

Статті