ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ МОБІЛЬНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ «БІОЛОГІЇ І ЕКОЛОГІЇ» У 10 КЛАСІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(10).2023.290579Анотація
У статті досліджуються можливості та особливості використання мобільного навчання в процесі вивчення предмету «Біологія і екологія» учнями 10-го класу. Враховуючи сучасні тенденції в освіті та широке використання мобільних пристроїв серед підлітків, стаття аналізує плюси і мінуси впровадження цих технологій на уроках природничих наук. Стаття розглядає, як мобільні пристрої можуть бути використані для збільшення мотивації учнів до вивчення предмету «Біологія і екологія» шляхом використання інтерактивних додатків, віртуальних лабораторій та відеоматеріалів. Також актуалізуються можливості використання мобільних пристроїв для індивідуалізації навчання та створення зручного середовища для самостійної роботи учнів.
Ключові слова: мобільне навчання (m-learning); мобільні технології; мобільні додатки; інтернет-середовище; освіта; технологія; «принеси свій власний пристрій»; застосунок; освітній процес; природничі науки.