ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ МОБІЛЬНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ «БІОЛОГІЇ І ЕКОЛОГІЇ» У 10 КЛАСІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(10).2023.290579

Анотація

У статті досліджуються можливості та особливості використання мобільного навчання в процесі вивчення предмету «Біологія і екологія» учнями 10-го класу. Враховуючи сучасні тенденції в освіті та широке використання мобільних пристроїв серед підлітків, стаття аналізує плюси і мінуси впровадження цих технологій на уроках природничих наук. Стаття розглядає, як мобільні пристрої можуть бути використані для збільшення мотивації учнів до вивчення предмету «Біологія і екологія» шляхом використання інтерактивних додатків, віртуальних лабораторій та відеоматеріалів. Також актуалізуються можливості використання мобільних пристроїв для індивідуалізації навчання та створення зручного середовища для самостійної роботи учнів.

Ключові слова: мобільне навчання (m-learning); мобільні технології; мобільні додатки; інтернет-середовище; освіта; технологія; «принеси свій власний пристрій»; застосунок; освітній процес; природничі науки.

Біографії авторів

Сергій Скрипник, Хмельницький національний університет

Kандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри екології та біологічної освіти.

Інна Федчук, Хмельницький національний університет; Університет економіки та підприємства

Здобувач освіти другого магістерського рівня спеціальності середня освіта «Біологія та здоров’я людини», асистент кафедри соціально-гуманітарних дисциплін.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-10-31

Як цитувати

Скрипник, С. ., & Федчук, І. (2023). ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ МОБІЛЬНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ «БІОЛОГІЇ І ЕКОЛОГІЇ» У 10 КЛАСІ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(10), 114–120. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(10).2023.290579

Номер

Розділ

Статті