ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ ВІЛЬНОГО ВИБОРУ «КУЛЬТУРА БЕЗПЕКИ» В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧА ОСВІТНЬОГО СТУПЕНЯ «МАГІСТР»

Автор(и)

  • Лариса Сусло Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0003-1137-828X

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(10).2023.290581

Анотація

У статті обґрунтовано необхідність вивчення дисципліни «Культура безпеки» здобувачами освітнього ступеня «магістр». Презентовано зміст навчальної дисципліни, її мету та компетентності, які формує дана дисципліна у сфері безпеки життєдіяльності. Представлено проблему формування культури безпеки у здобувачів другого рівня вищої освіти «магістр» для підвищення рівня готовності до ініціативності, відповідальності та навичок з превентивного і аварійного планування, управління заходами безпеки професійної діяльності, уміння приймати рішення у складних та непередбачених ситуаціях. Обґрунтовано доцільність впровадження дисципліни вільного вибору, яка спрямована на формування у здобувачів вищої освіти розуміння про необхідність дотримання та поліпшення умов праці з урахуванням досягнень науково-технічного прогресу та міжнародного досвіду, а також зазначено нерозривну єдність успішної професійної діяльності з обов’язковим дотриманням усіх вимог безпеки праці у конкретній галузі.

Ключові слова: магістр; заклад вищої освіти; культура безпеки; освітній процес; компетентнісний підхід; дисципліна вільного вибору; охорона праці в галузі; здобувач освіти.

Біографія автора

Лариса Сусло, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Cтарший викладач кафедри техніко-технологічних дисциплін, охорони праці та безпеки життєдіяльності.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-10-31

Як цитувати

Сусло, Л. (2023). ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ ВІЛЬНОГО ВИБОРУ «КУЛЬТУРА БЕЗПЕКИ» В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧА ОСВІТНЬОГО СТУПЕНЯ «МАГІСТР». Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(10), 132–139. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(10).2023.290581

Номер

Розділ

Статті