ХАРАКТЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(11).2024.304900Ключові слова:
інформаційно-комунікаційні технології; Інтернет; зворотний зв’язок; комп’ютерні програми; інтернет-ресурси; цифрові технології; англійська мова для професійного спілкування; автентичне спілкування.Анотація
У статті проаналізовано потенційні можливості застосування поширеного програмного забезпечення у процесі вивчення англійської мови для професійного спілкування, схарактери-зовано їх переваги, але також існують деякі проблеми їх впровадження в освітній процес. Досліджено питання вікі, блогів та онлайн-ігор, де вони завжди використовувалися на мовних заняттях.
Змішаний підхід до навчання передбачає поєднання аудиторного з онлайн навчанням, а також синхронних (наприклад, Skype, кімнати для відеоконференцій) та асинхронних (дискусійні групи, блоги, системи керування навчанням тощо) комунікаційних засобів, що сприяє підвищенню його ефективності.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-04-30
Як цитувати
Бойко, Я. (2024). ХАРАКТЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(11), 28–36. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(11).2024.304900
Номер
Розділ
Статті