ХАРАКТЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ

Автор(и)

  • Яків Бойко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-5672-396X

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(11).2024.304900

Ключові слова:

інформаційно-комунікаційні технології; Інтернет; зворотний зв’язок; комп’ютерні програми; інтернет-ресурси; цифрові технології; англійська мова для професійного спілкування; автентичне спілкування.

Анотація

У статті проаналізовано потенційні можливості застосування поширеного програмного забезпечення у процесі вивчення англійської мови для професійного спілкування, схарактери-зовано їх переваги, але також існують деякі проблеми їх впровадження в освітній процес. Досліджено питання вікі, блогів та онлайн-ігор, де вони завжди використовувалися на мовних заняттях.
Змішаний підхід до навчання передбачає поєднання аудиторного з онлайн навчанням, а також синхронних (наприклад, Skype, кімнати для відеоконференцій) та асинхронних (дискусійні групи, блоги, системи керування навчанням тощо) комунікаційних засобів, що сприяє підвищенню його ефективності.

Біографія автора

Яків Бойко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри англійської мови та методики її навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-04-30

Як цитувати

Бойко, Я. (2024). ХАРАКТЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(11), 28–36. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(11).2024.304900

Номер

Розділ

Статті