ВПРОВАДЖЕННЯ МЕДІАГРАМОТНОСТІ ЯК ЗАСОБУ ПРОТИДІЇ ВОРОЖІЙ ПРОПАГАНДІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(11).2024.304904Ключові слова:
медіаграмотність; пропаганда; дезінформація; фейк; конкретні способи протидії дезінформації; пропаганді та фейковим новинам.Анотація
У статті розкрито сутність та особливості медіаграмотності як способу протидії ворожій пропаганді. В дослідженні розглянуто основні складові медіаграмотності та проаналізовано основні її принципи. Досліджено інформаційні загрози у воєнний час та особливості пропаганди. Досліджено конкретні способи протидії пропаганді та інформаційним маніпуляціям, основним з яких є критичне мислення. Основне завдання для вчителів у воєнний час є не лише виявлення позитивної пропаганди, а й повернення дітям знань про медіа та інформаційну грамотність, які вони отримали до війни.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-04-30
Як цитувати
Король, О., Корнус, О., Корнус, А., Данильченко, О., Нестеренко, О., & Браславська, О. (2024). ВПРОВАДЖЕННЯ МЕДІАГРАМОТНОСТІ ЯК ЗАСОБУ ПРОТИДІЇ ВОРОЖІЙ ПРОПАГАНДІ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(11), 37–46. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(11).2024.304904
Номер
Розділ
Статті