РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПУ ЕМОЦІЙНОСТІ В ПРОЦЕСІ МОВНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ЗА ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ: ПОГЛЯД ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(11).2024.304910

Ключові слова:

принципи навчання мови; принцип емоційності; дистанційна форма навчання; заклади вищої освіти; здобувачі вищої освіти; мовна підготовка; майбутні фахівці; анкетування.

Анотація

У статті порушено проблему реалізації принципу емоційності у процесі мовної підготовки майбутніх фахівців за умов дистанційного навчання. Основою вивчення проблеми стало анкетування здобувачів, що допомогло зрозуміти реальний стан освітнього процесу. Результати анкетування показали: між очікуваннями студентів щодо реалізації принципу емоційності на заняттях та реальним станом ситуації існує певна невідповідність. Аналіз відповідей майбутніх спеціалістів довів необхідність реалізації принципу емоційності як необхідної умови забезпечення якості навчання у ЗВО.

Біографія автора

Раїса Дружененко, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка.

Кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри української мови.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-04-30

Як цитувати

Дружененко, Р. (2024). РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПУ ЕМОЦІЙНОСТІ В ПРОЦЕСІ МОВНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ЗА ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ: ПОГЛЯД ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(11), 47–53. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(11).2024.304910

Номер

Розділ

Статті