ЕТАПИ СТАНОВЛЕННЯ ВЧИТЕЛЯ СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ У ШТАТІ ФЛОРИДА

Автор(и)

  • Світлана Шумаєва Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-2706-447X

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(11).2024.304919

Ключові слова:

підготовка вчителів; спеціальна освіта у США; педагогічна практика; інклюзивне навчання; програма коледжу; практичні вимоги; сертифікат викладача спеціальної освіти; ліцензія на викладання.

Анотація

У статті проаналізовані сертифікати (для роботи з учнями із загальними освітніми потребами, з вадами мови та мовлення, глухих, слабочуючих та слабозрячих дітей), які викладачі можуть отримати в галузі спеціальної освіти у штаті Флорида. Встановлено, що необхідною умовою для отримання ліцензії спеціального вчителя є завершення програми коледжу, проходження практики, здачі сертифікованого екзамену, отримання сертифікату викладача спеціальної освіти та ліцензії на викладання. Проаналізовано кожен із етапів, окреслені обов’язки спеціального педагога та визначено основні недоліки цієї галузі освіти.

Біографія автора

Світлана Шумаєва, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри іноземних мов.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-04-30

Як цитувати

Шумаєва, С. (2024). ЕТАПИ СТАНОВЛЕННЯ ВЧИТЕЛЯ СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ У ШТАТІ ФЛОРИДА. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(11), 71–77. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(11).2024.304919

Номер

Розділ

Статті