ФОРМУВАННЯ АУДИТИВНИХ УМІНЬ У СТУДЕНТІВ-ІНОКОМУНІКАНТІВ (РІВЕНЬ В1) НА АВТЕНТИЧНОМУ ВІДЕОМАТЕРІАЛІ З YouTube ДО ДНЯ ВИШИВАНКИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(11).2024.304944Ключові слова:
аудіювання; текст; інокомунікант; українська мова як іноземна; аудитивні навички; інофон; іномовний текст; навчально-автентичний аудіоматеріал.Анотація
У статті на практичному матеріалі описано один із підходів до організації навчання аудіюванню студентів-іноземців із використанням автентичного аудіовідеоматеріалу, розміщеного в YouTube. Обґрунтовано його вибір і порядок роботи із ним. Розроблено та описано методичні рекомендації щодо дидактичного матеріалу, який допомагає розвинути уміння сприймати та розуміти іномовний текст. У статті використано такі методи: аналіз наукових джерел, обґрунтування вибору навчального матеріалу, узагальнення і систематизація.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-04-30
Як цитувати
Кердівар, Н., & Турбарова, Н. (2024). ФОРМУВАННЯ АУДИТИВНИХ УМІНЬ У СТУДЕНТІВ-ІНОКОМУНІКАНТІВ (РІВЕНЬ В1) НА АВТЕНТИЧНОМУ ВІДЕОМАТЕРІАЛІ З YouTube ДО ДНЯ ВИШИВАНКИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(11), 85–93. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(11).2024.304944
Номер
Розділ
Статті