ФОРМУВАННЯ АУДИТИВНИХ УМІНЬ У СТУДЕНТІВ-ІНОКОМУНІКАНТІВ (РІВЕНЬ В1) НА АВТЕНТИЧНОМУ ВІДЕОМАТЕРІАЛІ З YouTube ДО ДНЯ ВИШИВАНКИ

Автор(и)

  • Наталя Кердівар Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»., Україна https://orcid.org/0000-0001-8179-1972
  • Надія Турбарова Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»., Україна https://orcid.org/0000-0002-5924-4902

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(11).2024.304944

Ключові слова:

аудіювання; текст; інокомунікант; українська мова як іноземна; аудитивні навички; інофон; іномовний текст; навчально-автентичний аудіоматеріал.

Анотація

У статті на практичному матеріалі описано один із підходів до організації навчання аудіюванню студентів-іноземців із використанням автентичного аудіовідеоматеріалу, розміщеного в YouTube. Обґрунтовано його вибір і порядок роботи із ним. Розроблено та описано методичні рекомендації щодо дидактичного матеріалу, який допомагає розвинути уміння сприймати та розуміти іномовний текст. У статті використано такі методи: аналіз наукових джерел, обґрунтування вибору навчального матеріалу, узагальнення і систематизація.

Біографії авторів

Наталя Кердівар, Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського».

Кандидат філологічних наук, старший викладач кафедри слов’янського мовознавства.

Надія Турбарова, Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського».

Викладач кафедри слов’янського мовознавства.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-04-30

Як цитувати

Кердівар, Н., & Турбарова, Н. (2024). ФОРМУВАННЯ АУДИТИВНИХ УМІНЬ У СТУДЕНТІВ-ІНОКОМУНІКАНТІВ (РІВЕНЬ В1) НА АВТЕНТИЧНОМУ ВІДЕОМАТЕРІАЛІ З YouTube ДО ДНЯ ВИШИВАНКИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(11), 85–93. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(11).2024.304944

Номер

Розділ

Статті