ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ УЯВИ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З РСА
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(11).2024.304946Ключові слова:
уява; розвиток уяви; діти з РСА; молодший шкільний вік; диференційований підхід; наочно-образне мислення; прогностичні вміння; причинно-наслідкові зв’язки; рефлексія.Анотація
У статті обґрунтовано доцільність диференційованого підходу до діагностики уяви у молодших школярів з РСА. Описано труднощі, пов’язані з процесом вивчення пізнавальної діяльності дітей з аутизмом вцілому. Розмежовано фактори, на які слід звертати увагу при вивченні уяви у дітей з РСА. Описано методику вивчення розвитку уяви та прогностичних вмінь у молодших школярів з типовим та порушеним розвитком. Описано та проаналізовано результати дослідження розвитку уяви і прогностичних вмінь молодших школярів з типовим та порушеним розвитком.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-04-30
Як цитувати
Боровець, Д. (2024). ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ УЯВИ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З РСА. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(11), 94–101. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(11).2024.304946
Номер
Розділ
Статті