ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ УЯВИ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З РСА

Автор(и)

  • Діана Боровець Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка., Україна https://orcid.org/0009-0008-4616-746X

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(11).2024.304946

Ключові слова:

уява; розвиток уяви; діти з РСА; молодший шкільний вік; диференційований підхід; наочно-образне мислення; прогностичні вміння; причинно-наслідкові зв’язки; рефлексія.

Анотація

У статті обґрунтовано доцільність диференційованого підходу до діагностики уяви у молодших школярів з РСА. Описано труднощі, пов’язані з процесом вивчення пізнавальної діяльності дітей з аутизмом вцілому. Розмежовано фактори, на які слід звертати увагу при вивченні уяви у дітей з РСА. Описано методику вивчення розвитку уяви та прогностичних вмінь у молодших школярів з типовим та порушеним розвитком. Описано та проаналізовано результати дослідження розвитку уяви і прогностичних вмінь молодших школярів з типовим та порушеним розвитком.

Біографія автора

Діана Боровець, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка.

Аспірант кафедри спеціальної та інклюзивної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-04-30

Як цитувати

Боровець, Д. (2024). ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ УЯВИ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З РСА. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(11), 94–101. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(11).2024.304946

Номер

Розділ

Статті