СОЦІОКУЛЬТУРНА КОМПЕТЕНЦІЯ НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ СТУДЕНТІВ: НА МАТЕРІАЛІ АНГЛІЙСЬКОЇ ТА НІМЕЦЬКОЇ МОВИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(11).2024.304947

Ключові слова:

іноземна мова; соціокультурна компетенція; комунікативна компетенція; культура; етикет; семантизація; самостійна інтерпретація; міжкультурна комунікація.

Анотація

Ця робота присвячена теоретичним засадам формування соціокультурної компетенції студентів закладів вищої освіти. Проведений аналіз поглядів різних науковців щодо визначення термінів соціокультурний аспект та соціокультурна компетенція, а також визначення їх структури. Визначено, що навчання повинно здійснюватися крізь призму культурних цінностей народу та носія цільової мови. Стаття аналізує, систематизує й узагальнює наукові праці, виокремлюючи такі 2 основні етапи формування соціокультурної компетенції: етап семантизації та етап самостійної інтерпретації соціокультурних явищ.

Біографія автора

Інна Гаркуша, Національний транспортний університет.

Асистент кафедри іноземних мов.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-04-30

Як цитувати

Гаркуша, І. (2024). СОЦІОКУЛЬТУРНА КОМПЕТЕНЦІЯ НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ СТУДЕНТІВ: НА МАТЕРІАЛІ АНГЛІЙСЬКОЇ ТА НІМЕЦЬКОЇ МОВИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(11), 102–111. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(11).2024.304947

Номер

Розділ

Статті