ЗАСОБИ ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(11).2024.304948Ключові слова:
цифрова освіта; цифрова компетентність; цифрова грамотність; цифрове навчання; заклад дошкільної освіти; майбутні вихователі; цифрові освітні платформи.Анотація
Виклики сьогодення ставлять високі вимоги перед педагогами. Відбувається перехід до інформаційної та цифрової епохи. Сучасний педагог повинен вміти швидко сприймати та опрацьовувати інформацію, вміти працювати з сучасними цифровими та технічними засобами, використовувати новітні онлайн середовища у професійній діяльності.
Стаття присвячена огляду феноменів «цифрова освіта», «цифрова компетентність» та «цифрова грамотність»; у статті розглядаються засоби формування цифрової компетентності майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-04-30
Як цитувати
Лазаренко, А. (2024). ЗАСОБИ ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(11), 112–117. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(11).2024.304948
Номер
Розділ
Статті