ЗАСОБИ ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(11).2024.304948

Ключові слова:

цифрова освіта; цифрова компетентність; цифрова грамотність; цифрове навчання; заклад дошкільної освіти; майбутні вихователі; цифрові освітні платформи.

Анотація

Виклики сьогодення ставлять високі вимоги перед педагогами. Відбувається перехід до інформаційної та цифрової епохи. Сучасний педагог повинен вміти швидко сприймати та опрацьовувати інформацію, вміти працювати з сучасними цифровими та технічними засобами, використовувати новітні онлайн середовища у професійній діяльності.
Стаття присвячена огляду феноменів «цифрова освіта», «цифрова компетентність» та «цифрова грамотність»; у статті розглядаються засоби формування цифрової компетентності майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти.

Біографія автора

Альона Лазаренко, Криворізький державний педагогічний університет.

Аспірант кафедри дошкільної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-04-30

Як цитувати

Лазаренко, А. (2024). ЗАСОБИ ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(11), 112–117. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(11).2024.304948

Номер

Розділ

Статті