СТАН ОРГАНІЗАЦІЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ЗАСОБУ ПЕДАГОГІЧНОГО КОРИГУВАННЯ МОВЛЕННЄВИХ ПОМИЛОК У ДІТЕЙ П’ЯТОГО РОКУ ЖИТТЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(11).2024.304949

Ключові слова:

комунікативна діяльність; спілкування; мовленнєва компетентність; комунікативна компетентність; розвиток мовлення; педагогічне коригування; мовленнєві помилки; діти дошкільного віку; заклад дошкільної освіти.

Анотація

Стаття присвячена вивченню стану організації комунікативної діяльності, яка може стати ефективним засобом педагогічного коригування мовленнєвих помилок у дітей п’ятого року життя як в умовах закладу дошкільної освіти так і сім’ї, за умови її правильної та керованої організації. Метою дослідження виступає аналіз Базового компонента дошкільної освіти, чинних освітніх програм для закладів дошкільної освіти на предмет наявності завдань направлених на коригування та розвиток мовлення, а також опитування вихователів та батьків вихованців щодо обізнаності з поняттями «мовленнєві помилки», «коригування мовлення» та володіння інструментарієм для виправлення мовленнєвих помилок та вправляння у правильному мовленні.

Біографія автора

Лада Древняк, Криворізький державний педагогічний університет.

Асистент кафедри дошкільної і спеціальної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-04-30

Як цитувати

Древняк, Л. (2024). СТАН ОРГАНІЗАЦІЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ЗАСОБУ ПЕДАГОГІЧНОГО КОРИГУВАННЯ МОВЛЕННЄВИХ ПОМИЛОК У ДІТЕЙ П’ЯТОГО РОКУ ЖИТТЯ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(11), 118–127. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(11).2024.304949

Номер

Розділ

Статті