ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ І ЕКОЛОГІЇ В 10 КЛАСІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(11).2024.304950

Ключові слова:

сутність особистісно-орієнтованого навчання; потенційні можливості інтерактивних технологій; учнецентризм; педагогічні умови; функціональна модель; мотивація до навчання; рівень навчальних досягнень; методи математичної статистики.

Анотація

У статті досліджуються особливості та ефективність впровадження розробленої методики застосування інтерактивних технологій для реалізації особистісно-орієнтованого навчання на уроках біології і екології в 10 класі, яка включає три основних етапи: організаційно-підготовчий, технологічний, підсумковий. Для ефективної реалізації відповідної методики обґрунтовані педагогічні умови (створення ситуації успіху; мотивація пізнавальної діяльності учнів; оснащення кабінету, набір візуалізації для уроку та інші) та функціональна модель впровадження розробленої методики. Головною метою цієї моделі є ефективне впровадження особистісно-орієнтованого навчання з застосуванням інтерактивних технологій, що дає можливість сформувати успішного учня на засадах дитиноцентризму, що є рушійною силою підняття рівня навчальних досягнень з біології і екології.

Біографія автора

Сергій Скрипник, Хмельницький національний університет.

Кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри екології та біологічної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-04-30

Як цитувати

Скрипник, С. (2024). ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ І ЕКОЛОГІЇ В 10 КЛАСІ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(11), 128–140. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(11).2024.304950

Номер

Розділ

Статті