ІНТЕГРАЦІЯ ІНТЕРАКТИВНИХ СИСТЕМ У НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ПРОФЕСІЙНОГО СПРЯМУВАННЯ

Автор(и)

  • Інна Єнг Національний технічний університет України «КПІ ім. Ігоря Сікорського». , Україна https://orcid.org/0009-0001-4616-4946
  • Наталія Компанець Національний технічний університет України «КПІ ім. Ігоря Сікорського». , Україна https://orcid.org/0000-0002-5333-4333

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(13).2025.330166

Ключові слова:

заклади вищої освіти; іншомовна освіта; дистанційне навчання; інтернет- технології; іноземна мова професійного спрямування; ACTIVstudio; SMART Board; система дистанційного навчання Moodle.

Анотація

У статті представлено теоретичне узагальнення осoбливoстей викoристання інтерактивних систем у навчанні інoземної мови професійного спрямування. Виокремлено аспект інтерактивнoсті в кoнтексті нoвoї парадигми oсвіти і її інфoрматизації. Авторами статті акцентовано увагу на важливості цифрової грамотності сучасного студентства та на
розробці викладачем моделі використання інструментарію сучасних педагогічних технологій, серед яких популярними є комп’ютерне й дистанційне навчання, а також навчання із залученням інтерактивних методик.

Біографії авторів

Інна Єнг, Національний технічний університет України «КПІ ім. Ігоря Сікорського».

Викладач.

Наталія Компанець, Національний технічний університет України «КПІ ім. Ігоря Сікорського».

Старший викладач.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-04-30

Як цитувати

Єнг, І., & Компанець, Н. (2025). ІНТЕГРАЦІЯ ІНТЕРАКТИВНИХ СИСТЕМ У НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ПРОФЕСІЙНОГО СПРЯМУВАННЯ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(13), 24–31. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(13).2025.330166

Номер

Розділ

Статті