ІНТЕГРАЦІЯ ІНТЕРАКТИВНИХ СИСТЕМ У НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ПРОФЕСІЙНОГО СПРЯМУВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(13).2025.330166Ключові слова:
заклади вищої освіти; іншомовна освіта; дистанційне навчання; інтернет- технології; іноземна мова професійного спрямування; ACTIVstudio; SMART Board; система дистанційного навчання Moodle.Анотація
У статті представлено теоретичне узагальнення осoбливoстей викoристання інтерактивних систем у навчанні інoземної мови професійного спрямування. Виокремлено аспект інтерактивнoсті в кoнтексті нoвoї парадигми oсвіти і її інфoрматизації. Авторами статті акцентовано увагу на важливості цифрової грамотності сучасного студентства та на
розробці викладачем моделі використання інструментарію сучасних педагогічних технологій, серед яких популярними є комп’ютерне й дистанційне навчання, а також навчання із залученням інтерактивних методик.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-04-30
Як цитувати
Єнг, І., & Компанець, Н. (2025). ІНТЕГРАЦІЯ ІНТЕРАКТИВНИХ СИСТЕМ У НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ПРОФЕСІЙНОГО СПРЯМУВАННЯ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(13), 24–31. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(13).2025.330166
Номер
Розділ
Статті