ДИДАКТИЧНА ВЗАЄМОДІЯ У ЗМІСТІ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ ХІМІЇ, ФІЗИКИ ТА БІОЛОГІЇ У НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(13).2025.330172Ключові слова:
підготовка педагогів; дидактична взаємодія; інтегроване навчання; фізика; хімія; біологія; Нова українська школа; технології активного навчання; здобувачі вищої освіти ступеня бакалавра.Анотація
У статті проаналізовано особливості моделювання дидактичної взаємодії у змісті інтегрованого підходу з використанням інтерактивних технологій навчання «Ромашка Блума»,
«Фішбоун», «Перевернутий клас». Мета дослідження полягала у визначенні ролі та особливостей дидактичної взаємодії у процесі інтегрованого навчання природничих дисциплін
та обґрунтуванні ефективності застосування інтерактивних технологій у підготовці здобувачів спеціальності «Середня освіта (Природничі науки)».
Доведено, що інтегроване навчання природничих наук сприяє формуванню цілісного уявлення про природні явища, розвитку критичного мислення та аналітичних навичок. Використання
інтерактивних методів навчання, зокрема «Ромашка Блума», «Фішбоун», «Перевернутий клас», сприяє активізації пізнавальної діяльності здобувачів, покращенню засвоєння матеріалу та розвитку soft skills (комунікація, співпраця, аргументація, робота в команді).