АНАЛІЗ РЕЙТИНГОВОГО ОЦІНЮВАННЯ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ СУХОПУТНИХ ВІЙСЬК: ВЕРЕСЕНЬ-ГРУДЕНЬ 2024 РОКУ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(13).2025.330203Ключові слова:
рейтингове оцінювання; науково-педагогічні працівники; динаміка змін; мотивація; якість освіти; професійний розвиток; прозорість оцінювання; військова освіта.Анотація
У статті проаналізовано результати рейтингового оцінювання діяльності науково- педагогічних працівників Національної академії сухопутних військ за вересень-грудень 2024 року. Досліджено динаміку змін рейтингових показників, визначено ключові фактори впливу та обґрунтовано напрями вдосконалення системи оцінювання. Виявлено переваги та недоліки
методики, розглянуто перспективи автоматизації процесу. Запропоновано рекомендації для підвищення об’єктивності та прозорості рейтингової системи.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-04-30
Як цитувати
Кравець, Т. ., Бахмат, М. ., & Рікунов, О. . (2025). АНАЛІЗ РЕЙТИНГОВОГО ОЦІНЮВАННЯ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ СУХОПУТНИХ ВІЙСЬК: ВЕРЕСЕНЬ-ГРУДЕНЬ 2024 РОКУ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(13), 42–53. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(13).2025.330203
Номер
Розділ
Статті