АНАЛІЗ РЕЙТИНГОВОГО ОЦІНЮВАННЯ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ СУХОПУТНИХ ВІЙСЬК: ВЕРЕСЕНЬ-ГРУДЕНЬ 2024 РОКУ

Автор(и)

  • Тарас Кравець Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного. , Україна https://orcid.org/0000-0001-5398-7441
  • Максим Бахмат Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного. , Україна https://orcid.org/0000-0002-4947-0762
  • Олег Рікунов Національна академія Національної гвардії України. , Україна https://orcid.org/0000-0001-7581-7531

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(13).2025.330203

Ключові слова:

рейтингове оцінювання; науково-педагогічні працівники; динаміка змін; мотивація; якість освіти; професійний розвиток; прозорість оцінювання; військова освіта.

Анотація

У статті проаналізовано результати рейтингового оцінювання діяльності науково- педагогічних працівників Національної академії сухопутних військ за вересень-грудень 2024 року. Досліджено динаміку змін рейтингових показників, визначено ключові фактори впливу та обґрунтовано напрями вдосконалення системи оцінювання. Виявлено переваги та недоліки
методики, розглянуто перспективи автоматизації процесу. Запропоновано рекомендації для підвищення об’єктивності та прозорості рейтингової системи.

Біографії авторів

Тарас Кравець, Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного.

Кандидат географічних наук, доцент, доцент кафедри комплексів та приладів артилерійської розвідки.

Максим Бахмат, Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного.

Доктор філософії, начальник науково-методичного відділу забезпечення якості освітньої діяльності та вищої освіти.

Олег Рікунов, Національна академія Національної гвардії України.

Кандидат технічних наук, доцент, заступник начальника кафедри державної безпеки та управління.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-04-30

Як цитувати

Кравець, Т. ., Бахмат, М. ., & Рікунов, О. . (2025). АНАЛІЗ РЕЙТИНГОВОГО ОЦІНЮВАННЯ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ СУХОПУТНИХ ВІЙСЬК: ВЕРЕСЕНЬ-ГРУДЕНЬ 2024 РОКУ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(13), 42–53. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(13).2025.330203

Номер

Розділ

Статті