ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(13).2025.330210Ключові слова:
підготовка; професійна підготовка; педагогічна підготовка; майбутній учитель; освітній процес; готовність до професійної діяльності; професійні компетенції; розвиток професійних компетенцій.Анотація
У статті актуалізується проблема професійної підготовки майбутнього вчителя; теоретично досліджено наукові підходи вчених до тлумачення ключових понять «підготовки», «професійна підготовка», «професійна підготовка майбутнього вчителя». Метою статті є теоретичний аналіз дефініції «професійна підготовка майбутнього вчителя», визначення її ключових характеристик та розкриття сутності даного поняття.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-04-30
Як цитувати
Буздуган, О. . (2025). ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(13), 67–75. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(13).2025.330210
Номер
Розділ
Статті