ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ

Автор(и)

  • Олена Буздуган Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського». , Україна https://orcid.org/0000-0002-6350-2986

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(13).2025.330210

Ключові слова:

підготовка; професійна підготовка; педагогічна підготовка; майбутній учитель; освітній процес; готовність до професійної діяльності; професійні компетенції; розвиток професійних компетенцій.

Анотація

У статті актуалізується проблема професійної підготовки майбутнього вчителя; теоретично досліджено наукові підходи вчених до тлумачення ключових понять «підготовки», «професійна підготовка», «професійна підготовка майбутнього вчителя». Метою статті є теоретичний аналіз дефініції «професійна підготовка майбутнього вчителя», визначення її ключових характеристик та розкриття сутності даного поняття.

Біографія автора

Олена Буздуган, Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського».

Кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри германських і східних мов та методики їх навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-04-30

Як цитувати

Буздуган, О. . (2025). ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(13), 67–75. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(13).2025.330210

Номер

Розділ

Статті