ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВИВЧЕННІ БІОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН (ЗАГАЛЬНА БІОЛОГІЯ, ЦИТОЛОГІЯ, ГЕНЕТИКА, БІОЛОГІЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ)

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(13).2025.330212

Ключові слова:

цифрові технології; біологічна освіта; віртуальні лабораторії; мультимедійні ресурси; інтерактивне навчання; доповнена реальність; цифрові інструменти; педагогічна майстерність.

Анотація

У статті досліджуються особливості використання цифрових технологій у процесі вивчення біологічних дисциплін: загальної біології, цитології, генетики, біології індивідуального розвитку. Акцентовано увагу на перевагах застосування інтерактивних програм, віртуальних лабораторій, мультимедійного контенту та цифрових платформ для підвищення пізнавальної активності здобувачів освіти. Визначено педагогічні умови та методичні прийоми ефективного впровадження цифрового інструментарію в освітньому процесі.

Біографія автора

Сергій Скрипник, Хмельницький національний університет.

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри екології та біологічної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-04-30

Як цитувати

Скрипник, С. . (2025). ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВИВЧЕННІ БІОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН (ЗАГАЛЬНА БІОЛОГІЯ, ЦИТОЛОГІЯ, ГЕНЕТИКА, БІОЛОГІЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ). Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(13), 76–85. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(13).2025.330212

Номер

Розділ

Статті