РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В ПРОЦЕСІ РОБОТИ НАД ХОРОВОЮ ПАРТИТУРОЮ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(13).2025.330220Ключові слова:
критичне мислення; хорове диригування; хорова партитура; аналіз хорової партитури; інтерпретація; здобувачі вищої освіти; майбутні вчителі музичного мистецтва.Анотація
У статті представлено результати дослідження теоретичного аналізу науково-методичної літератури в різних галузях щодо визначення поняття «критичне мислення», висвітлено сутність поняття. Детально описано один із методів розвитку критичного мислення – метод аналізу хорової партитури.
Зроблено висновок про значущість запропонованих методів розвитку критичного мислення, оскільки вони допомагають удосконалювати вміння ефективно працювати з інформацією, впевнено висловлювати власні думки, інтерпретувати хорові твори, готуючи здобувачів вищої освіти до майбутньої професійної діяльності.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-04-30
Як цитувати
Козій, О., & Балдинюк, Д. (2025). РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В ПРОЦЕСІ РОБОТИ НАД ХОРОВОЮ ПАРТИТУРОЮ . Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(13), 103–109. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(13).2025.330220
Номер
Розділ
Статті