РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В ПРОЦЕСІ РОБОТИ НАД ХОРОВОЮ ПАРТИТУРОЮ

Автор(и)

  • Ольга Козій Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. , Україна https://orcid.org/0000-0002-3225-991X
  • Дмитро Балдинюк Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. , Україна https://orcid.org/0000-0003-4047-7877

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(13).2025.330220

Ключові слова:

критичне мислення; хорове диригування; хорова партитура; аналіз хорової партитури; інтерпретація; здобувачі вищої освіти; майбутні вчителі музичного мистецтва.

Анотація

У статті представлено результати дослідження теоретичного аналізу науково-методичної літератури в різних галузях щодо визначення поняття «критичне мислення», висвітлено сутність поняття. Детально описано один із методів розвитку критичного мислення – метод аналізу хорової партитури.
Зроблено висновок про значущість запропонованих методів розвитку критичного мислення, оскільки вони допомагають удосконалювати вміння ефективно працювати з інформацією, впевнено висловлювати власні думки, інтерпретувати хорові твори, готуючи здобувачів вищої освіти до майбутньої професійної діяльності.

Біографії авторів

Ольга Козій, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри музикознавства та вокально-хорового мистецтва.

Дмитро Балдинюк, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри музикознавства та вокально-хорового мистецтва.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-04-30

Як цитувати

Козій, О., & Балдинюк, Д. (2025). РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В ПРОЦЕСІ РОБОТИ НАД ХОРОВОЮ ПАРТИТУРОЮ . Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(13), 103–109. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(13).2025.330220

Номер

Розділ

Статті