ІГРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ: ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(13).2025.330221

Ключові слова:

ігрові технології; підготовка вчителів географії; гейміфікація, географічна освіта; професійні компетентності; методика викладання географії; інтерактивне навчання; системний підхід; цифрові технології.

Анотація

У статті обґрунтовано методичні та практичні аспекти впровадження ігрових технологій у підготовку майбутніх учителів географії. Проаналізовано поняття «гра» та «ігрові технології» в педагогічному контексті. Визначено етапи формування готовності майбутніх учителів географії до застосування ігрових методик: від теоретичного вивчення до практичної розробки ігрових сценаріїв. Представлено досвід інтеграції ігрових елементів у компоненти фахової підготовки на рівні першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Підкреслено важливість гейміфікації освітнього процесу через цифрові технології та системний підхід до впровадження ігрових технологій у підготовці вчителів географії.

Біографії авторів

Надія Ткачук, Волинський національний університет імені Лесі Українки.

Кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри економічної та соціальної географії.

Валентина Стельмах, Волинський національний університет імені Лесі Українки.

Кандидат географічних наук, доцент, доцент кафедри фізичної географії.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-04-30

Як цитувати

Ткачук, Н. ., & Стельмах, В. . (2025). ІГРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ: ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ . Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(13), 110–123. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(13).2025.330221

Номер

Розділ

Статті