ІГРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ: ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(13).2025.330221Ключові слова:
ігрові технології; підготовка вчителів географії; гейміфікація, географічна освіта; професійні компетентності; методика викладання географії; інтерактивне навчання; системний підхід; цифрові технології.Анотація
У статті обґрунтовано методичні та практичні аспекти впровадження ігрових технологій у підготовку майбутніх учителів географії. Проаналізовано поняття «гра» та «ігрові технології» в педагогічному контексті. Визначено етапи формування готовності майбутніх учителів географії до застосування ігрових методик: від теоретичного вивчення до практичної розробки ігрових сценаріїв. Представлено досвід інтеграції ігрових елементів у компоненти фахової підготовки на рівні першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Підкреслено важливість гейміфікації освітнього процесу через цифрові технології та системний підхід до впровадження ігрових технологій у підготовці вчителів географії.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-04-30
Як цитувати
Ткачук, Н. ., & Стельмах, В. . (2025). ІГРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ: ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ . Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(13), 110–123. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(13).2025.330221
Номер
Розділ
Статті