ЛІНГВОСТИЛІСТИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА РОЗВИТКУ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(13).2025.330225Ключові слова:
інноваційні технології; комунікативна компетентність; лінгвостилістичний інструментарій; майбутній учитель-філолог; мовна особистість; навчання стилістики; професійна підготовка; стилістична вправність; стилістичний словотвір.Анотація
Стаття присвячена визначенню основоположних засад формування мовної особистості засобами лінгвостилістичного вдосконалення комунікативної компетентності майбутнього вчителя-філолога у ключі нових концепцій викладання у вищій школі. Розкривається потенційна функційно-стилістична спроможність засобів словотвору як інтегративних складників становлення культуромовної особистості професійно підготовленого вчителя української мови і літератури. Обґрунтовується ефективність і важливість роботи над шліфуванням його словотвірної досконалості.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-04-30
Як цитувати
Коломієць, І. ., & Коваль, В. . (2025). ЛІНГВОСТИЛІСТИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА РОЗВИТКУ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА . Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(13), 132–140. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(13).2025.330225
Номер
Розділ
Статті