ЛІНГВОСТИЛІСТИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА РОЗВИТКУ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА

Автор(и)

  • Інна Коломієць Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. , Україна https://orcid.org/0000-0001-5355-9332
  • Валентина Коваль Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. , Україна https://orcid.org/0000-0002-7698-3600

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(13).2025.330225

Ключові слова:

інноваційні технології; комунікативна компетентність; лінгвостилістичний інструментарій; майбутній учитель-філолог; мовна особистість; навчання стилістики; професійна підготовка; стилістична вправність; стилістичний словотвір.

Анотація

Стаття присвячена визначенню основоположних засад формування мовної особистості засобами лінгвостилістичного вдосконалення комунікативної компетентності майбутнього вчителя-філолога у ключі нових концепцій викладання у вищій школі. Розкривається потенційна функційно-стилістична спроможність засобів словотвору як інтегративних складників становлення культуромовної особистості професійно підготовленого вчителя української мови і літератури. Обґрунтовується ефективність і важливість роботи над шліфуванням його словотвірної досконалості.

Біографії авторів

Інна Коломієць, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат філологічних наук, доцент, доцент кафедри української мови та методики її навчання.

Валентина Коваль, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри української мови та методики її навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-04-30

Як цитувати

Коломієць, І. ., & Коваль, В. . (2025). ЛІНГВОСТИЛІСТИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА РОЗВИТКУ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА . Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(13), 132–140. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(13).2025.330225

Номер

Розділ

Статті